کد خبر : 1758221 | 07 خرداد 1400 ساعت 12:24 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایراندوست:این دخترها اعجوبه هستند

شرایط بدنی بچه‌های تیم فوق‌العاده ضعیف است و بچه‌های ما الان توانایی فقط چهل دقیقه بازی را دارند

ایراندوست:این دخترها اعجوبه هستند

به گزارش "ورزش سه" یکی از میهمانان دیدار حساس روز گذشته سایپا و پالایش نفت آبادان در لیگ برتر فوتسال زنان، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران بود؛ او در حاشیه برگزاری بازی در گفتگویی درباره علت حضورش در سالن قیانوری تهران گفت: بازی بسیار مهمی است، می‌توان گفت که فینال لیگ است؛ شهناز یاری یکی از دوستان قدیمی من بوده، درست است که هر دو تیم را می‌بینیم اما آمدیم که قوت قلبی باشیم.

 

ایراندوست که پس از مدت‌ها حضور در فوتبال، نظاره‌گر یک مسابقه فوتسال زنان بود، درباره شرایط بازی گفت: خیلی خوب بود، دو تا گل روی حرکت فوق‌العاده رقم خورد؛ گلی که سهیلا ملمولی زد و گلی که فرزانه توسلی. این بچه‌ها اعجوبه هستند، ای کاش قدرشان را بیشتر بدانیم.

 

او در پاسخ به سوالی درباره حضور این اعجوبه‌ها در فوتبال، ادامه داد: بله قطعا در فوتبال هم از این اعجوبه‌ها داریم اما نیاز به تمرین و هماهنگی داریم که بچه‌ها بتوانند مهارت‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان درباره شرایط تمرین تیم ملی هم توضیح داد: خداراشکر خوب است؛ اردوی اول خیلی خوب و ما هم گفتیم و شاید خود من شک داشتم که شاید چون اردوی اول بوده این‌چنین رسیدگی شده و ادامه‌دار نباشد، اما در اردوی دوم هم این نگاه برابر فدراسیون دیده شد و این مسئله را به آقای دکتر عزیزی‌خادم هم گفتم. همه چیز فراهم شده و من مربی و کادرم دغدغه امکانات، زمین و چیزهایی که فراهم بوده را نداریم.

 

مریم ایراندوست در پاسخ به شرایط فنی اردوی تیم ملی فوتبال زنان گفت: اردوی دوم نسبت به اردوی اول، سطح کیفی 20 درصد بهتر است، همه می‌دانیم که شرایط بدنی بچه‌های تیم فوق‌العاده ضعیف است و بچه‌های ما الان توانایی فقط چهل دقیقه بازی را دارند و ما باید اردو به اردو این شرایط را بهبود ببخشیم.

 

او درباره شایعه مطرح شده درباره لباس تمرینی یا لباس بازی غیراصلی آلشپورت برای تیم ملی زنان توضیح داد: اتفاقاٌ اولین صحبتی که من شاید خیلی برای خانم موسوی هم جالب بود، که من برای مبلغ قرارداد حرف نمی‌زنم ولی درباره لباس تیم ملی صحبت می‌کنم؛ چیزی که خواستیم این است که تیم ملی بزرگسال باید شأن و شخصیت آن حفظ شود و دقیقا همان لباسی که به تیم ملی آقایان می‌دهند که اصل است، همین را در نظر بگیرند. چون هنوز لباس مسابقات را ندادند ما هم هنوز ندیدیم، انشاالله در اردوی بعدی لباس مسابقه را خواهیم گرفت و قولی که داده‌اند این است که لباس اصل بگیریم.

 

ایراندوست در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: لباسی که در حال حاضر بازیکنان تیم ملی در حال تمرین با آن هستند، لباس‌های بدی نیست و از نظر کیفیت خوب است؛ ما لباس‌ها را به خود بچه‌ها دادیم، یکسری اتفاقات خوب می‌افتد، این‌که بچه‌ها دیگر مجبور نیستند لباس‌های خود را پس بدهند و فکر می‌کنم این نکات مثبت را هم ببینیم ارزشمند است.

دیدگاه‌ها