کد خبر : 1758250 | 07 خرداد 1400 ساعت 14:08 | 28K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش گاتزتا و کوریره دلا سرا

مادرید یا پاریس؟ آنتونیو کونته بر سر دوراهی بزرگ

آنتونیو کونته پس از کناره گیری از هدایت اینتر از رئال پیشنهاد دارد ولی شاید در نهایت به پی اس جی برود.

مادرید یا پاریس؟ آنتونیو کونته بر سر دوراهی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته دو روز پیش رسما از هدایت اینتر کناره گیری کرد. او توانست اینتر را پس از 11 سال فاتح اسکودتو کند ولی به دلیل اختلاف با سران باشگاه و مشکلات اقتصادی فزاینده نراتزوری، ترجیح داد استعفا کند.

 

 

1605579

 

 

کونته از دو سال پیش سرمربی اینتر بود و اکنون باید دید مقصد بعدی او چه تیمی است. با استعفای روز گذشته زین الدین زیدان از هدایت رئال، نام کونته به عنوان یک گزینه جدی برای سرمربیگی رئال مطرح شده است اما شاید مقصد بعدی او نه رئال که پی اس جی باشد.

 

مائوریسیو پوچتینو از ژانویه گذشته هدایت پی اس جی را بر عهده دارد ولی در فتح لیگ قهرمانان و لیگ فرانسه ناکام ماند. گفته می شود او در مذاکره با تاتنهام برای برگشت به انگلیس است و قصد کناره گیری دارد. سران باشگاه پاریسی با استعفای او مخالفند ولی اگر در نهایت این اتفاق رخ بدهد، باید به دنبال یافتن گزینه ای مناسب برای او باشند.

 

 

1604533

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلا سرا، از پی اس جی دیروز با کونته تماس هایی گرفته شده و مذاکراتی ابتدایی صورت گرفته است. در نهایت کونته باید بین رئال و پی اس جی یک باشگاه را انتخاب کند. او سال 2018 تا یک قدمی هدایت رئال رفت ولی عقب نشینی کرد. کونته گفته بود که به دومین پیشنهاد رئال پاسخ رد نخواهد داد اما شاید این بار پی اس جی او را وسوسه کند تا بار دیگر از تیم مادریدی دور شود.

دیدگاه‌ها