کد خبر : 1758253 | 07 خرداد 1400 ساعت 14:09 | 22.5K بازدید | 27 دیدگاه

پرسپولیس با شیری و عالیشاه تمدید می‌کند

باشگاه پرسپولیس تلاش خواهد کرد تا پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات، تمدید قرارداد با بازیکنان خود را نهایی کند.

پرسپولیس با شیری و عالیشاه تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت پس از دوره فشرده مسابقات داخلی و آسیایی، حالا باتوجه به آغاز مسابقات ملی در تعطیلات به سر می‌برند و فرصت استراحت را پیدا کرده‌اند. اما برخلاف بازیکنان و اعضای کادرفنی، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاشند تا با حل مشکلات مالی، به استقبال نقل و انتقالات خود بروند.

 

یکی از اهداف باشگاه پرسپولیس تمدید با بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادشان به اتمام خواهد رسید؛ احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه و مهدی شیری پنج بازیکنی هستند که برای لیگ بیست و یکم قراردادی با پرسپولیس ندارند. نوراللهی و کنعانی که پیشنهاداتی از قطر را در جیب خود می‌بینند، اکنون در اردوی تیم ملی هستند و به همین خاطر امکان تمدید قرارداد با آن‌ها نیست اما دو بازیکن دیگر با دعوت دوباره باشگاه پرسپولیس مواجه شده‌اند.

 

احتمال دارد در روزهای آینده باشگاه پرسپولیس مراحل مذاکره با عالیشاه و شیری را انجام دهد تا این دو در پرسپولیس ماندنی شوند. عالیشاه از لیگ سیزدهم در پرسپولیس حضور دارد و به جز یک دوره کوتاه سربازی، همیشه پیراهن قرمزها را برتن داشته و کاپیتان دوم این تیم محسوب می‌شود.

 

پیش از این سیامک نعمتی و مهدی عبدی قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کردند و به نظر می‌رسد برنامه باشگاه پرسپولیس تمدید قرارداد دو ساله با بازیکنان است.

دیدگاه‌ها