کد خبر : 1758280 | 07 خرداد 1400 ساعت 15:30 | 36.8K بازدید | 3 دیدگاه

توخل و انتخاب مستعدترین بازیکنی که با او کار کرده

توماس توخل، سرمربی چلسی، نیمار را با استعدادترین بازیکنی می داند که با او کار کرده است.

توخل و انتخاب مستعدترین بازیکنی که با او کار کرده

به گزارش "ورزش سه", توماس توخل در اوایل فصل 21-2020 از هدایت پاری‌سن‌ژرمن برکنار شد. مدت زمان دوری سرمربی آلمانی از فوتبال خیلی زیاد نبود چرا که او بلافاصله به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد.

 

توخل با آبی ها نتایج فوق العاده ای کسب کرده و آنها فردا شب باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی بروند. همچنین چلسی با توخل به مقام چهارم لیگ برتر رسید تا سهمیه چمپیونزلیگ خود را هم قطعی کرده باشد.

 

 

1552049

 

 

اما توماس توخل در دوران مربیگری خود با ستاره های سرشناس زیادی کار کرده که شاید مهمترین آنها کیلیان امباپه و نیمار در پاری سن ژرمن بوده‌اند. در همین راستا سرمربی آلمانی در پاسخ به یک سوال مبنی بر مستعدترین بازیکنی که با او کار کرده می گوید: "واضح هست. آیا استعداد بیشتری از نیمار وجود دارد؟ من نمی‌دانم که آیا استعدادی بیشتر و طبیعی تر از او وجود دارد یا خیر فکر نمی‌کنم که چنین امکانی وجود داشته باشد."

 

سرمربی سابق پاری سن ژرمن در ادامه تمجید های خود از فوق ستاره برزیلی گفت: " او تقریبا همه چیز از جمله سرعت، قدرت دریبل زنی بالا، کمک به تیم، تمام کنندگی و توانایی بدنی بالا را با هم ترکیب می کند. باید بگویم که نیمار یک پکیج کامل است."

دیدگاه‌ها