کد خبر : 1758286 | 07 خرداد 1400 ساعت 16:30 | 38.7K بازدید | 4 دیدگاه

با تایید رسمی باشگاه

رسمی؛ لیورپول مدافع لایپزیش را جذب کرد

لیورپول با لایپزیش بر سر جذب ابراهیم کوناته به توافق رسید.

رسمی؛ لیورپول مدافع لایپزیش را جذب کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از چند هفته پیش با لایپزیش بر سر جذب ابراهیم کوناته مشغول مذاکره بود و امروز اعلام کرد که حاضر است رقم 36 میلیون پوندی فسخ قرارداد این مدافع جوان را پرداخت کند.

کوناته 22 ساله فصل گذشته 21 بار برای لایپزیش به میدان رفت( 8 بازی در بوندسلیگا) و در تیم زیر 21 ساله های فرانسه نیز سابقه بازی دارد.

 

 

1603508

 

 

به این ترتیب کوناته به جمه ویرژیل فن دایک، جو گومز و ژوئل ماتیپ دیگر مدافعان میانی قرمزها اضافه خواهد شد. فصل گذشته لیورپول هر سه مدافع خود را به دلیل مصدومیت برای ماه ها از دست داد و مجبور شد از جورن هندرسون و فابینیو در مقطعی به جای آنها استفاده کند.

در انتقالات زمستانی لیورپول بن دیویس را قطعی و اوزان کاباک را قرضی جذب کرد ولی اولی تبدیل به نیمکت نشین شد و دومی که در 13 بازی نیز به میدان رفت، ناامیدکننده ظاهر شد و به شالکه باز خواهد گشت. 

 

 

1606238

 

 

ناتان فیلپیس اما به عنوان بازیکن تیم دوم باشگاه توانست بازی های به مراتب بهتری انجام دهد و احتمالا از فصل بعد او را در تیم اول باشگاه خواهیم دید. با اضافه شدن کوناته، رقابت در خط دفاعی قرمزها بیشتر از گذشته خواهد شد. پیش بینی می شود طی روز های آتی انتقال او رسما اعلام شود.

 

دیدگاه‌ها