کد خبر : 1758294 | 07 خرداد 1400 ساعت 17:10 | 67.9K بازدید | 4 دیدگاه

قطعی؛ بارسا مدافع بتیس را جذب کرد

بارسلونا به رئال بتیس اعلام کرد که مبلغ مورد نیاز برای جذب امرسون را پرداخت خواهد کرد و این مدافع برزیلی را در اختیار خواهد گرفت.

قطعی؛ بارسا مدافع بتیس را جذب کرد

به گزارش "ورزش سه"، امرسون رویال مدافع راست برزیلی، فصل بعد برای بارسا بازی خواهد کرد یا حداقل اینکه در تمرینات پیش فصل آبی اناری ها حضور خواهد داشت.

 

 

1606226

 

 

دو سال پیش بود که رئال بتیس و بارسلونا به طور مشترک امرسون را از اتلتیکو مینیه رو برزیل به خدمت گرفتند. سپس قرار شد امرسون دو سال برای بتیس بازی کند و بارسا با پرداخت 9 میلیون یورو تا 31 می امسال می توانست او را به خدمت بگیرد.

طبق گزارش موندودپورتیوو، بارسلونا دیروز به بتیس اعلام کرد که مبلغ مورد نظر برای امرسون را پرداخت خواهد کرد و این بازیکن را تحت اختیار خواهد گرفت. بتیس اما طبق قرارداد، 20 درصد از حق انتقال امرسون(در سال جاری) را مال خود خواهد کرد و اگر امرسون تابستان 2022 از بارسا به تیمی دیگر منتقل شود، این حق انتقال تا 50  درصد افزایش خواهد یافت.

امرسون فصل قبل 38 بازی برای بتیس انجام داد، دو گل زد و 4 پاس گل هم داد. گفته می شود بارسلونا قصد دارد امرسون را با رقمی بین 25 تا 30 میلیون یورو به فروش برساند و از این راه، رقم قابل توجهی به سود مالی می رسد.

 

دیدگاه‌ها