کد خبر : 1758299 | 07 خرداد 1400 ساعت 17:46 | 87.6K بازدید | 21 دیدگاه

گزارش اکیپ

زیدان بدون استراحت؛ مقصد بعدی او کجاست؟

پس از استعفای زیدان از هدایت رئال مشخص نیست مقصد بعدی او کجا خواهد بود.

زیدان بدون استراحت؛ مقصد بعدی او کجاست؟

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان روز گذشته رسما از هدایت رئال مادرید کنار رفت. پس از یک فصل بدون جام و با وجود اینکه تیم او جانانه تا روزهای پایانی برای قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان جنگید، زیزو به دلیل فشارهای فزاینده و عدم حمایت لازم از سوی باشگاه، تصمیم به استعفا گرفت.

 

 

1604376

 

 

مرد فرانسوی برای دومین بار است که از رئال کنار می رود. سال 2018 او پس از اینکه رئال را برای سومین بار متوالی قهرمان چمپیونزلیگ کرد، استعفا داد و 9 ماه به استراحت پرداخت تا اینکه با اعلام نیاز باشگاه، مارس 2019 به پست خود برگشت.

 

اکنون اما شرایط کمی متفاوت است. طبق ادعای اکیپ، زیدان قصد استراحت ندارد و تنها به یک شرط این کار را انجام خواهد داد و آن هم توافق با فدراسیون فوتبال فرانسه برای جانشینی دیدیه دشان در سال 2022 به عنوان سرمربی فرانسه است.

در واقع اگربه زیدان پیشنهاد مربیگری تیم ملی نرسد، او ترجیح می دهد همین تابستان هدایت یک تیم باشگاهی را قبول کند.

 

یوونتوس به نظر مقصد خوبی برای او می رسید. زیزو بین سال های 1996 تا 2001 بیش از 220 بازی برای این تیم انجام داد و 31 گل نیز زد ولی باشگاه تورینی دیروز با مکس آلگری به توافق رسید.

 

 

1604458

 

 

فوتبال باشگاهی فرانسه نیز می تواند مقصد مناسبی برای زیدان باشد. او برای کان و بوردو بازی کرده و تیم محبوبش نیز مارسی است. هر سه باشگاه اما شرایط لازم برای اینکه زیدان را روی نیمکت خود داشته باشند ندارند.

در این بین شاید پی اس جی مقصد مطلوب تری باشد. روز گذشته اعلام شد که مائوریسیو پوچتینو تنها پس از شش ماه قصد استعفا دارد و شاید زیدان جای مربی آرژانتینی را بگیرد.

 

زیدان تمام دوران مربیگری اش را در رئال بوده است. از دستیاری آنچلوتی گرفته تا مربیگری تیم دوم رئال و سپس رسیدن به نیمکت تیم اول. حالا زمان اثبات ارزش های زیدان در تیمی غیر از رئال رسیده است. او موفق خواهد شد؟

دیدگاه‌ها