کد خبر : 1758314 | 07 خرداد 1400 ساعت 18:03 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

"نمی‌توانیم یک مسابقه دیگر مثل موناکو را تحمل کنیم"

همیلتون: دوباره مسابقه موناکو را تماشا نمی‌کنم

مسابقه موناکو برای لوییس همیلتون و تیم مرسدس کابوسی بود که دیگر نباید تکرار شود.

همیلتون: دوباره مسابقه موناکو را تماشا نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، با داغ‌تر شدن تنور رقابت بین لوییس همیلتون و مکس ورستپن در رقابت‌های قهرمانی جهان در این فصل، لوییس همیلتون به مرسدس هشدار داده است که نه او و نه تیم دیگر نمی‌توانند مسابقه‌ای مثل موناکو را تحمل کنند.

در چهار مسابقه ابتدایی فصل شاهد جدالی نزدیک بین لوییس همیلتون و مکس ورستپن بودیم که همیلتون توانست با اختلافی 14 امتیازی، پیشتاز رقابت‌های قهرمانی شود.

 

1606316


اما در گرندپری موناکو و پس از اینکه همیلتون ناراضی از استراتژی مرسدس هفتم شد و ورستپن برنده مسابقه، اوضاع کاملا فرق کرد و حالا مکس با چهار امتیاز بیشتر در صدر جدول قهرمانی راننده‌ها است.

همیلتون پس از گرندپری موناکو گفت: "راه بسیار بسیار طولانی پیش روی ما است. ما نمی‌توانیم یک مسابقه دیگر مثل این را تحمل کنیم. اما خوشحالم که توانستم مسابقه را تمام کنم و چند امتیازی بگیرم، تک امتیاز سریع‌ترین دور را بگیرم؛ هر امتیازی که در یک مسابقه بد مثل این به دست می‌آورید، می‌تواند در پایان فصل به حساب بیاید."

 

1606317



همیلتون که اصلا اوقات خوشی را در گرندپری موناکو پشت سر نگذاشته، در این باره اضافه کرد: "من احتمالا هیچوقت دوباره این مسابقه را تماشا نکنم. خوشحالم که مسابقه تمام شد چون طولانی‌ترین مسابقه بود، خیلی طولانی بود.


من اغلب می‌گویم؛ فرقی نمی‌کند که در کدام رده باشید، مسابقه دادن در این پیست لذتی ندارد، نمی‌توانید سبقت بگیرید. البته پیروزی در موناکو عالی است اما حتی وقتی می‌برید و جلوتر از بقیه هستید هم حوصله سر بر است.

مطمئنم برای مکس مسابقه بسیار راحتی بوده است. من دیگر این بعد از ظهر را فراموش کردم و فکر نکنم حتی مسابقه را دوباره تماشا کنم. شاید فقط هایلایت‌ها را دیدم که بعضی چیزها را بفهمم، مثلا اینکه چطور سه رده از دست دادم! جز این تمرکز من روی چیزهای دیگری است."

 

1606320



همیلتون همچنین در پاسخ به اینکه آیا فصل 2021 نزدیک‌ترین رقابتی است که تاکنون داشته، گفت: "نه. من از هشت سالگی دارم مسابقه می‌دهم و هر کدام به شیوه خود متفاوت بوده اند، اما من فکر نمی‌کنم که یکی بدتر و یکی بهتر بوده است.
من همان ابتدای فصل هم گفتم که ردبول ماشینی در حد قهرمانی دارد و شکست دادن آنها خیلی سخت خواهد بود.
من در تمام طول سال درباره مسابقات جدی بوده‌ام و ما در مسابقاتی پیروز شده‌ایم که نباید پیروز می شدیم، مثل بحرین، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است."

دیدگاه‌ها