کد خبر : 1758350 | 07 خرداد 1400 ساعت 21:41 | 23.9K بازدید | 7 دیدگاه

در آستانه فینال چمپیونزلیگ؛

گواردیولا: به هیچ کسی توصیه نمی‌کنم مربی بشود

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، درباره سخت‌ترین چیز در انتخاب بازیکنان سیتی برای فینال چمپیونزلیگ صحبت کرده است.

گواردیولا: به هیچ کسی توصیه نمی‌کنم مربی بشود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا می گوید که این موضوع که مجبور است به بعضی از ستاره های سیتی بگوید که در دیدار فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی در بین 11 نفر اصلی تیمی که به زمین می فرستد حضور ندارند، وحشتناک است!

سیتیزن ها در اولین فینال چمپیونزلیگ تاریخ خود فردا با چلسی دیدار خواهند کرد.

گواردیولا از این موضوع ناراحت و شرمنده است که از بین بازیکنان نامداری که دارد کسانی چون سرخیو آگوئرو و رحیم استرلینگ احتمالا در پورتو به میدان نخواهند رفت.

 

1606378

 

سرمربی سیتیم یگوید که می داند کدام یازده بازیکن را قرار است در بزرگترین دیدار باشگاهی در سطح اروپا به میدان بفرستد، اما هیچ علاقه ای ندارد تا به آنهایی که قرار نیست بازی کنند، این خبر را بدهد.

گواردیولا گفت: "من دقیقا می دانم که چگونه می خواهیم بازی کنیم، با چه بازیکنانی می خواهیم بازی کنیم و زیاد آنها را اذیت نخواهم کرد.

اینجا بودن تجربه ای فوق العاده است. دقیقا می دانم که قرار است چه چیزی به بازیکنانم بگویم. به بازیکنانی که مضطرب و عصبی هستند خواهم گفت که این طبیعی است.

بعضی از بازیکنان با تنش و عصبی به زمین خواهند رفت، بعضی شاید مشکلاتی داشته باشند، اما آنها باید این موقعیت را اداره کنند.

من کاملا مطمئنم که برای بردن فینال باید زحمت زیادی بکشیم. خوب است که بگوییم از بازی لذت ببر، اما گاهی چنین چیزی ممکن نیست.

باید مقاوم و سازگار باشید. ما سعی خواهیم کرد که خودمان باشیم و آنچه می توانیم را انجام دهیم."

 

1606377

 

گواردیولا درباره اینکه خبر بد چه کسانی بازی نخواهند کرد را چگونه به بازیکنانش خواهد داد، افزود: "وحشتناک است. یک فاجعه کامل است. از من به شما نصیحت در زندگی‌تان طرف سرمربی شدن نروید.

من هیچ کلام التیام دهنده ای ندارم که بچه هایی که به میدان نخواهند رفت را دلداری بدهم، اما توصیه من این است که همچنان به تیم بچسبید. پنج یا شش بازیکن ذخیره داریم و همه شانس دارند."

دیدگاه‌ها