کد خبر : 1758354 | 07 خرداد 1400 ساعت 22:27 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

پیام دلگرم‌کننده به دوست قدیمی؛

بوفون: افتخاری بود که آخرین فصل را با پیرلو گذراندم

جی جی بوفون، دروازه بان با سابقه یووه که در روزهای آتی از بیانکونری جدا خواهد شد، در پی اخراج آندره آ پیرلو از یووه، پیامی دلگرم کننده برای هم‌تیمی و سرمربی سابق خود فرستاده است.

بوفون: افتخاری بود که آخرین فصل را با پیرلو گذراندم

به گزارش "ورزش سه"، پیرلو، هافبک سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، تابستان گذشته به عنوان سرمربی یوونتوس مسئولیت هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما تنها یک فصل در تورین دوام آورد. امروز یووه رسما سرمربی 42 ساله خود را اخراج کرد.

بوفون که یکی دیگر از اسطوره های یوونتوس است نیز در پایان فصل لعلام کرد که بیانکونری را ترک خواهد کرد. مکس آلگری قرار است در آستانه فصل 22-2021 به استادیوم آلیانز بازگردد و بار دیگر هدایت یووه را بر عهده بگیرد.

دروازه بان کهنه کار یووه تصمیم به بازنشستگی ندارد و به دنبال باشگاه جدیدی می گردد تا به ماجراجویی های خود در آنجا ادامه دهد و حتی ممکن است برای بازی به خارج از ایتالیا برود.

بوفون در شبکه های اجتماعی پیامی برای سرمربی و همبازی سابق خود فرستاده است و گفته که به پایان رساندن دوران بازی اش در یوونتوس در حالی که پیرلو سکان هدایت باشگاه را در دست داشت، برایش افتخاری بوده است.

 

1606386

 

بوفون نوشت: "استاد. هم‌تیمی. سرمربی. اما بالاتر از همه اینها رفیق. افتخاری بود که این فصل آخر را در بیانکونری با هم گذراندیم."

دیدگاه‌ها