کد خبر : 1758405 | 08 خرداد 1400 ساعت 11:03 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

فرار بزرگ با شکست یک مدعی دیگر؛

قشقایی می‌خواهد در لیگ یک بماند

برای دومین هفته متوالی شاگردان هرمزی موفق شدند در مقابل یک مدعی صعود به لیگ برتر پیروز شوند و از منطقه قرمز جدول خارج شوند.

قشقایی می‌خواهد در لیگ یک بماند

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته در حالی هفته بیست و ششم لیگ یک به پایان رسید که تیم فوتبال قشقایی شیراز توانست به مانند دیدارهای هفته قبل، شگفتی‌سازی کند و این‌بار در مقابل یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر بایستد؛ آن‌ها که هفته گذشته با نتیجه‌ای دور از تصور و با برتری سه بر صفر مس کرمان را در کرمان شکست دادند، دیشب موفق به شکست یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر شدند و مقابل استقلال خوزستان در شیراز به پیروزی رسیدند.

 

دو پیروزی متوالی آن‌هم مقابل مس کرمان و استقلال خوزستان مدعی باعث شد هم کورس رقابت بالای جدول برای صعود به لیگ برتر جذاب‌تر از همیشه شود و هم خود قشقایی بتواند از منطقه قرمز جدول فرار کند و حالا با خیالی آسوده‌تر و فاصله پنج امتیازی با چوکا تالش که در منطقه قرمز جدول است، لیگ را ادامه بدهند.

 

شاگردان هرمزی هفته آینده باید در ارومیه به مصاف نود بروند، دوئلی 6 امتیازی که پیروزی در آن برای قشقایی می‌تواند حکم بقای این تیم در لیگ یک را تقریبا امضا کند و موقتا آن‌ها را از جمع فانوس به دستان لیگ یک هم خارج کند و به میانه‌های جدول بفرستد؛ قشقایی با پیروزی شب گذشته، 30 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به رایکا بابل در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها