کد خبر : 1758409 | 08 خرداد 1400 ساعت 11:19 | 68.9K بازدید | 13 دیدگاه

رئال مادرید و خیز بلند برای توافق با سرمربی ایتالیایی

مذاکرات باشگاه رئال مادرید برای توافق با آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر آغاز شده است.

رئال مادرید و خیز بلند برای توافق با سرمربی ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آ.اس مدعی شد مدیران رئال مادرید با آنتونیو کونته تماس داشته و با او مذاکراتی در مورد شرایط باشگاه، برنامه نقل و انتقالاتی و مواردی از این دست داشته اند. البته رئال مادرید برای تصمیم گیری در مورد فصل بعد عجله نداشته و قصد دارد سر فرصت شرایط همه نامزدهای پیش رو را بررسی بکند. در سال 2018 و بعد از جدایی خولن لوپتگی هم اخباری در مورد احتمال حضور آنتونیو کونته در مادرید منتشر شد که سرانجامی نداشت.

 

1605019

 

ابتدا اینکه کونته تمایلی به در دست گرفتن یک پروژه در اواسط فصل نداشت و همچنین به نظر می رسید برخی بازیکنان بزرگ رئال مادرید از جمله سرخیو راموس موافق حضور این سرمربی ایتالیایی نیستند. اما حالا آینده خود راموس هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و با توجه به عدم توافق طرفین برای تمدید قرارداد، احتمال جدایی این مدافع باتجربه و اسپانیایی بیشتر از همیشه شده است.

 

البته نام گزینه های دیگر مانند مائوریسیو پوچتینو نیز در لیست رئال مادرید قرار دارد. فلورنتینو پرز همیشه علاقه زیادی به این سرمربی آرژانتینی داشته و رابطه نه چندان خوب پوچه با لئوناردو ممکن است منتج به فسخ قرارداد او با پاری سن ژرمن و حضور در رختکن رئال مادرید بشود. در هر حال فابریتزیو رومانو امروز مدعی شد آنتونیو کونته نیز مانند مدیران رئال مادرید برای تصمیم گیری در خصوص آینده عجله نداشته و طی چند روز آتی پاسخ پیشنهاد فلورنتینو پرز را خواهد داد.

دیدگاه‌ها