کد خبر : 1758423 | 08 خرداد 1400 ساعت 12:13 | 92.5K بازدید | 19 دیدگاه

پس از دو شکست در دو فینال FA کاپ و UCL بانوان

خرافات لباس چلسی را برای فینال عوض کرد!

پس از اینکه چلسی در فینال FA کاپ و UCL زنان با کیت جدیدش شکست خورد، مدیران خرافاتی این باشگاه تصمیم گرفتند با لباس قدیمی خود در بازی امشب برابر سیتی بازی کنند.

خرافات لباس چلسی را برای فینال عوض کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، امشب میان تیم های چلسی و منچسترسیتی برگزار خواهد شد. خوش بین ترین هواداران آبی های لندن هم پس از اینکه فصل را با نتایج سینوسی فرانک لمپارد آغاز کردند، شاید فکرش را هم نمی کردند که با آمدن توخل، در میان بزرگان اروپا راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا شوند ولی این اتفاق رخ داد.


چلسی که موفق شد در دیدارهای مراحل یک چهارم نهایی و بازی ما قبل فینال از سد پورتو و رئال مادرید عبور کند، اکنون تنها منچسترسیتی را به عنوان آخرین حریف برای تصاحب جام قهرمانی پیش روی خود می بیند و پس از اینکه شاگردان توخل فینال FA کاپ را به لسترسیتی واگذار کردند، در پی کسب عنوان قهرمانی مهمترین جام فوتبال اروپایی هستند.


اما نکته بسیار عجیب و جالب توجه درخصوص بازی امشب، بحث تغییر پیراهن آبی های لندن برای فینال امشب برابر منچسترسیتی است. چند هفته پیش بود که باشگاه چلسی به صورت رسمی از کیت جدید خود برای فصل بعد رونمایی کرد و در دیدارهای پایان فصل نیز از آن استفاده کرد.

 

1606502

 

وب سایت یوفا به صورت رسمی از لباس چلسی برای دیدار فینال برابر منچسترسیتی رونمایی کرد. در بازی امشب، خبری از کیت های جدید نیست و آنها با لباس خود که در طول فصل بر تن کرده بودند، به مصاف سیتی می روند.


تیم فوتبال مردان چلسی که راهی دیدار فینال FA کاپ شده بود و همچنین تیم زنان این باشگاه که به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، تصمیم گرفتند در این دو فینال از لباس های جدید باشگاه در فصل بعد استفاده کنند اما ظاهرا این لباس های جدید برای چلسی بد یمن بوده است.

 

1606503

 

1606504

 

چلسی در دو فینال FA کاپ و لیگ قهرمانان زنان با لباس های جدید خود به میدان رفت و هر دو را واگذار کرد. لباسی که به گفته اعضای هیئت مدیره و بازیکنان سابق این تیم، برایشان بدشانسی می آورد.


شاگردان توخل در بازی فینال FA کاپ با یک گل مغلوب لسترسیتی شدند و جام قهرمانی را از دست دادند. تیم زنان این باشگاه نیز در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، با لباس های جدید 4 گل از بارسلونا دریافت کرد و جام قهرمانی را از دست داد تا لندن نشین ها در فاصله چند روز با لباس  های جدید، 2 مقام قهرمانی را از دست بدهند.


اما خبر عجیبی که در رسانه های انگلیس منتشر شده، حکایت از خرافات عجیب اعضای هیئت مدیره این باشگاه دارد. ظاهرا برای کاهش ترس اعضای هیئت مدیره چلسی، شاگردان توماس توخل به جای لباس جدید، از لباس خانگی فعلی خود در فصل گذشته استفاده خواهند کرد.
 

1606499

 

شاگردان توخل به جای لباس های جدید، با این لباس هایی که در طول فصل پوشیدند، به میدان می روند. باید دید امشب و در پایان بازی با سیتی، نپوشیدن کیت جدید چقدر به شاگردان توخل کمک می کند.


روزنامه دیلی میل در گزارشی مدعی شده است که برخی از بازیکنان سابق و چهره های معروف باشگاه چلسی معتقدند که لباس های جدید برای این تیم بدشانسی می آورد و در چنین موقعیت بزرگی آنها باید با کیت های قبلی خود که در طول فصل بر تن کرده اند، به مصاف منچسترسیتی بروند.


نکته عجیب اینکه این چهره های معروف و سابق چلسی به دیدارهای گذشته این تیم اشاره کرده و اعتقاد دارند پوشیدن لباس جدید در بازی فینال برای آنها شگون ندارد. چلسی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 مقابل منچستر با لباس های جدید خود که قرار بود در فصل بعد بر تن کنند، به مصاف شاگردان فرگوسن رفت و در ضربات پنالتی مغلوب یونایتد شدند.

 

1606501

 

چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 با لباس های جدید فصل بعدش به میدان رفت و در ضربات پنالتی به منچستریونایتد باخت. این خرافات باعث شد تا آنها در بازی امشب با لباس های جدید به میدان نروند.


استناد قابل توجه دیگر بازیکنان سابق چلسی، به 3 فینال دیگر باز میگردد. جایی که آنها در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 مقابل بایرن مونیخ و فینال های لیگ اروپا در سال های 2013 و 2019 با لباس های خانگی و فعلی خود در آن مقطع به میدان رفتند و خبری از پوشیدن لباس  جدید در این بازی ها نبود که در هر سه فینال با پیروزی برابر حریفان خود، عنوان قهرمانی را تصاحب کردند.

 

1606500


این نتیجه گیری ها و خرافات ها از سوی بازیکنان قدیمی و اعضای هیئت مدیره چلسی باعث شد تا آنها در دیدار فینال امشب مقابل منچسترسیتی، با کیت های خانگی خود که در طول فصل پوشیده بودند، به میدان بروند و خبری از لباس های جدید فصل بعد نخواهد بود. باید دید در نهایت لباس های فعلی چلسی واقعا برای این تیم خوش شانسی می آورد یا این مسئله خرافاتی بیش نیست.

دیدگاه‌ها