کد خبر : 1758429 | 08 خرداد 1400 ساعت 12:51 | 67.5K بازدید | 12 دیدگاه

خاویر ماسکرانو:

گواردیولا گفت در بارسلونا نیمکت نشین خواهی بود

خاویر ماسکرانو، مدافع سابق بارسلونا ورود چندان خوشایندی به این باشگاه نداشته است.

گواردیولا گفت در بارسلونا نیمکت نشین خواهی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی خاویر ماسکرانو در سال 2010 از لیورپول به بارسلونا پیوست، بازیکن ثابت ترکیب این تیم نبود و در ماه های ابتدایی بیشتر مسابقات بلوگرانا را از روی نیمکت تماشا می کرد. اما هشت سال بعد این مدافع- هافبک آرژانتینی با بیش از 200 بازی در لالیگا و فتح تمامی افتخارات ممکن نوکمپ را ترک کرد. حالا ماسکرانو در مورد شرایط انتقال به بارسلونا و آن تیم رویایی صحبت کرده است.

 

خاویر ماسکرانو گفت: "من با لئو مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین درباره پیوستن به بارسلونا صحبت کرده ام. اما من نمی خواستم با پپ گواردیولا حرف بزنم، زیرا او می دانست که من نمی خواهم بازیکن تعویضی باشم.

 

1260813

 

در اولین جلسه دو نفره ما در محل تمرین بارسلونا، گواردیولا وارد دفتری شد که من نشسته بودم و خطاب به من گفت؛ می دانی که به عنوان یک بازیکن تعویضی راهی بارسلونا خواهی شد. من نیز پاسخ مثبت داده و البته گفتم این اتفاق به راحتی رخ نخواهد داد.

 

حقیقت این است که سبک من با آنچه او از بارسلونا می خواست سازگار نبود، اما من قصد داشتم راهی این تیم بشوم. من به او گفتم که می خواهم به بارسلونا ملحق شده، چیزهای جدیدی یاد بگیرم و در کنار بارسلونا باشم تا برای فتح جام های مختلف رقابت کنم. پپ در نهایت بهترین سرمربی ام در زندگی حرفه ای من بود. من با افراد زیادی که همیشه فوتبال را دنبال می کنند صحبت کردم و همه به من گفتند که آن بارسلونا بهترین تیمی‌ست که در طول تاریخ دیده اند. بله، ما از همه نظر انقلاب کرده بودیم."

دیدگاه‌ها