کد خبر : 1758454 | 08 خرداد 1400 ساعت 15:30 | 80.1K بازدید | 6 دیدگاه

اریک گارسیا:

با شجاعت تصمیم گرفتم که به بارسلونا برگردم

اریک گارسیا مدافع سیتی بازگشتش به بارسلونا را تایید کرد.

با شجاعت تصمیم گرفتم که به بارسلونا برگردم

به گزارش "ورزش سه"، امشب فینال لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و چلسی برگزار خواهد شد و پس از آن اریک گارسیا مدافع اسپانیایی جوان سیتی به بارسلونا می پیوندد.

مدافعی که محصول آکادمی فوتبال لاماسیاست ولی از سال 2017 برای سیتی بازی می کند. او پس از چند فصل بازی برای پایه های سیتی از سال گذشته به تیم اول باشگاه اضافه شد و چیزی نمانده بود ژانویه 2021 به بارسا برگردد ولی در نهایت سران باشگاه ترجیح دادند تا پایان فصل صبر کرده و گارسیا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند.

 

 

 

1595154

 

گارسیا حتی پس از عقب نشینی بارسا از پیشنهاد اولیه و کاهش رقم دستمزدی که از پیش توافق شده بود نیز تصمیم گرفت پیشنهاد بارسلونا را قبول کند.

 

گارسیا در مصاحبه با اسپورتیو کاتالونیا این انتقال را تایید کرد و گفت:« به آینده ام فکر کردم و معتقدم الان بهترین زمان برای بازگشت به بارسلوناست. این تصمیمی شجاعانه است و به این اطمینان رسیده ام که انتخابی درست و منطقی است.»

 

 

1599124

 

 

گارسیا در مورد مقایسه شدنش با جرارد پیکه( سال 2008 از یونایتد به بارسلونا بازگشت)گفت:« ما دو فوتبالیست متفاوت هستیم، اینطور نیست؟ به این مقایسه ها اهمیت نمی دهم. جرارد در فوتبال به همه جام ها رسیده ولی من در ابتدای راهم. او از بهترین مدافعان میانی تاریخ فوتبال است ولی من 20 سال دارم و این مقایسه ها بیهوده است. برای رسیدن به پیکه، راهی طولانی در پیش دارم.»

 

 

1605300

 

 

تمجید از آگوئرو:« او ماشین گلزنی است و توجه نکنید که 32 سال دارد. سرخیو می تواند تا 100 سالگی هم گل بزند. او یک هم تیمی و یک اسطوره بزرگ و افسانه ای است.»

 

دیدگاه‌ها