کد خبر : 1758456 | 08 خرداد 1400 ساعت 15:42 | 28.5K بازدید | 6 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

برای کونته فقط یک گزینه وجود دارد؛ رئال مادرید

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است آنتونیو کونته پس از استعفا از اینتر فقط باید به رئال مادرید پاسخ مثبت بدهد.

برای کونته فقط یک گزینه وجود دارد؛ رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته سه روز پیش رسما از هدایت اینتر کناره گیری کرد. او توانست اینتر را پس از 11 سال فاتح اسکودتو کند ولی به دلیل اختلاف با سران باشگاه و مشکلات اقتصادی فزاینده نراتزوری، ترجیح داد استعفا کند.

کونته از دو سال پیش سرمربی اینتر بود و اکنون باید دید مقصد بعدی او چه تیمی است. با استعفای روز گذشته زین الدین زیدان از هدایت رئال، نام کونته به عنوان یک گزینه جدی برای سرمربیگی رئال مطرح شده است اما شاید مقصد بعدی او نه رئال که پی اس جی باشد.

 

 

1606535

 

 

آنتونیو کاسانو ستاره سابق رئال و اینتر معتقد است تنها گزینه برای کونته رئال مادرید است:« پس از استعفای زیدان، رئال به دنبال مربی است و معتقدم تنها گزینه درست و منطقی برای کونته این است که هدایت رئال را قبول کند. فکر نمی کنم پی اس جی تیم مناسبی برای کونته باشد چون بازیکنانی مناسب برای سبک بازی او ندارد. زیدان برای پی اس جی بهترین گزینه خواهد بود.»

 

 

1597875

 

 

کاسانو ادامه داد:« کونته عملکرد خوبی در اینتر داشت. سال اول به قهرمانی نرسید ولی تیم خوبی را شکل داد که در سال دوم ثمره اش را دید. متاسفانه او همیشه در باشگاه های هایش به مشکل می خورد و این اتفاق در اینتر هم تکرار شد که به نظرم نمی تواند تصادفی باشد.

نمی دانم توقعات او چیست که در سال دوم یا سوم هیچ تیمی نمی تواند آنها را براورده کند. او در اینتر خیلی خوب کار کرد ولی به شکل بدی جدا شد. حالا باید دید اگر به رئال برود آنجا چه خواهد کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها