کد خبر : 1758463 | 08 خرداد 1400 ساعت 17:01 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

مربی تیم باشگاهی نمی شوم

یوآخیم لوو: نه با رئال حرف زده ام نه بارسلونا

سرمربی آلمان تاکید کرد که تمایلی برای پذیرش هدایت یک تیم باشگاهی در تابستان پیش رو را ندارد.

یوآخیم لوو: نه با رئال حرف زده ام نه بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان خود را برای بازی های حساس و سنگین یورو 2020 مهیا می کند. مانشافت با پرتغال، فرانسه و مجارستان در گروه مرگ رقابت ها قرار دارد.

چند روز پیش یوآخیم لوو سرمربی آلمان اسامی بازیکنان دعوت شده برای یورو 2020 را اعلام کرد که در میان شان نام توماس مولر و متس هوملس نیز دیده می شد. بازیکنانی که مدت ها به تیم ملی دعوت نمی شدند.

 

 

1606546

 

 

این آخرین تورنمنت لوو با مانشافت است و او سپس جای خود را به هانسی فلیک می دهد. لوو که شایعاتی مبنی بر پذیرش هدایت رئال و بارسا پیرامونش شنیده می شود، در نشست خبری امروز خود گفت:« خیر، من با هیچ باشگاهی صحبت نکرده ام. نه با رئال و نه بارسا و نه هیچ باشگاهی. نظرم تغییر نکرده و تابستان مربی تیمی باشگاهی نخواهم شد.»

 

 

 

1586372

 

لوو در مورد وضعیت تونی کروس که به کرونا مبتلاست گفت:« منتظر چراغ سبز پزشکان در مورد کروس هستیم. تا زمانی که تست تونی مثبت است، قادر به استفاده از او نیستیم. علائم تونی خفیف بوده و وارد فاز نهایی بهبودی است. امیدوارم او و مصدومان به موقع در تمرینات حاضر شوند و تیمی کامل را برای بازی با فرانسه به میدان بفرستیم. کروس بازیکنی کلیدی برای ماست.»

 

 

1602789

 

 

بازگرداندن مولر و هوملس:« واقعیت این است که هرگز چندان از تیم ملی دور نبودند. مولر و هوملس در شکل گیری این تیم نقش مهمی داشتند و سال ها برای ما بازی کرده اند. شرایط هر دو خوب است و فصل مطلوبی را پشت سر گذاشتند. انتظار دارم همان فرم خوب را به تیم ملی هم بیاورند. همه از دوباره ملحق شدن این دو خوشحال هستند اما به عنوان سرمربی قول نمی دهم حتما در تورنمنت، تمام بازی ها را از ابتدا شروع کنند. درست و منطقی نیست که به هیچ بازیکنی چنین وعده ای بدهم.»

 

وضعیت خط دفاع:« همه در سطح خوبی هستند و در نهایت باید تصمیم بگیریم چه بازیکنانی از ابتدا به میدان بروند. تونی رودریگر می تواند گزینه خوبی باشد. او با چلسی فصل فوق العاده ای داشته و در بهترین فرم خودش قرار دارد.»

 

دیدگاه‌ها