کد خبر : 1758469 | 08 خرداد 1400 ساعت 16:37 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: انتخاب فلیک تصمیم درستی بود

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان از حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم ابراز خوشحالی کرد.

نویر: انتخاب فلیک تصمیم درستی بود

به گزارش "ورزش سه"، دوران همکاری 16 ساله یوواخیم لوو بعد از رقابت های یورو 2020 با تیم ملی آلمان تمام خواهد شد و در ادامه هانسی فلیک سکان هدایت مانشافت را به عهده خواهد گرفت. مانوئل نویر در مورد این انتصاب و البته بازگشت توماس مولر و مت هوملس به ترکیب ژرمن ها صحبت کرده است.

 

مانوئل نویر گفت: "همه می دانند که من رابطه بسیار خوبی با هانسی فلیک دارم و ما پیش از این و در دوران حضور فلیک در تیم ملی آلمان نیز روزهای موفقی در کنار یکدیگر داشته ایم. از نظر من این تصمیم خوبی از سوی مسئولان فدراسیون بوده است.

 

1604597

 

نزدیک شدن به 100 بازی ملی؟ به طور خاص برای یک دروازه بان دستیابی به چنین رقمی آسان نیست و این رکورد باعث افتخار من است. دیگر بازیکنان در پست های مختلف حتی فرصت دارند یک دقیقه در زمین حاضر شوند، اما رخ دادن چنین اتفاقی برای یک دروازه بان دشوار است.

 

بازگشت توماس مولر و مت هوملس؟ خوشحالم که هم تیمی های قدیمی دوباره به ترکیب تیم بازگشته اند. هوملس و مولر همیشه رهبران تیم ملی آلمان بوده اند و می توانند به سرعت این نقش را به عهده گیرند. آنها می توانند مستقیما و سریع به ما کمک کنند.

 

فینال لیگ قهرمانان؟ ما امشب این دیدار را با هم تماشا خواهیم کرد. برخی به دلیل حضور بازیکنان آلمانی در ترکیب چلسی طرفدار این تیم و برخی دیگر به دلیل ایلکای گوندوگان در ترکیب سیتی هوادار آنها خواهند بود."

دیدگاه‌ها