کد خبر : 1758470 | 08 خرداد 1400 ساعت 16:55 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

داوید آلابا:

مشتاق بازی کردن برای رئال مادرید هستم

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید مدعی شد در این تیم نیز مانند بایرن مونیخ، هدف قهرمانی در تمامی تورنمنت های ممکن است.

مشتاق بازی کردن برای رئال مادرید هستم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد برای خرید داوید آلابا، مدافع اتریشی و 29 ساله بایرن مونیخ با قراردادی پنج ساله با این بازیکن به توافق دست یافته است. حالا داوید آلابا در مصاحبه ای از دوران حضور در مونیخ به نیکی یاد کرده و مدعی شد در مورد انتقال به رئال مادرید تردید نکرده است.

 

داوید آلابا گفت: "در رئال مادرید نیز همه چیز معطوف به کسب پیروزی در تمامی مسابقات و فتح هر چه بیشتر عناوین در طول هر فصل است و من چنین چیزی را در بایرن مونیخ به صورت مستمر تجربه کرده ام. در رئال مادرید نیز باید همینگونه باشید و من می خواهم با کیفیت و تجربه خود، برای رسیدن به این اهداف به باشگاه جدیدم کمک بکنم.

 

1604283

 

بعد از تصمیم گیری در مورد جدایی از بایرن مونیخ، برای انتقال به گزینه های زیادی فکر نکردم و رئال مادرید در صدر لیست انتخاب های من بود. مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بوده و تاریخ و سنت از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

طی 13 سال حضور در ترکیب بایرن، عناوین بی شماری را فتح کرده و لحظات فوق العاده ای را سپری کردم و هرگز این موضوع را فراموش نمی کنم. با این وجود من واقعاً مشتاقانه منتظر پذیرش این چالش جدید در لباس رئال مادرید پس از رقابت های جام ملت های اروپا هستم."

دیدگاه‌ها