کد خبر : 1758477 | 08 خرداد 1400 ساعت 17:58 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کایل واکر:

فینال با چلسی مثل شطرنج است

کایل واکر، مدافع 31 ساله منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد لیگ قهرمانان نیز به فهرست قهرمانی های او اضافه شود.

فینال با چلسی مثل شطرنج است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ حیات خود به فینال لیگ قهرمانان رسیده و کایل واکر و دیگر ستاره های این تیم به دنبال کسب برتری در دیدار امشب در پرتغال برابر چلسی هستند. کایل واکر در مصاحبه ای مدعی شد چلسی تیم باکیفیتی است و بازیکنان بزرگ در طول بازی تکلیف جریان این مسابقه را مشخص خواهند کرد.

 

کایل واکر گفت: "چلسی را می شناسیم و چند بار مقابل این تیم بازی کرده ایم، پس دیدار فینال تقریبا شبیه بازی شطرنج خواهد بود. من فکر می کنم در لحظات بزرگ و ویژه، همه چیز معطوف به عملکرد بازیکنان بزرگ است و من امیدوارم که ما به اندازه کافی بازیکنانی در ترکیب داشته باشیم تا بتوانیم در این لحظات خاص و مهم عملکرد موفقی ارائه دهیم.

 

1606564

 

چلسی حریف خوبی است و آنها در این فصل چند بازی برابر ما به برتری دست یافته اند، بنابراین ما یک پیروزی برابر چلسی به خود بدهکار هستیم و می دانیم که مسابقه دشواری پیش روی ما خواهد بود.

 

لیگ قهرمانان تنها جامی است که جایش در افتخارات من خالی است. از زمان انتقالم به سیتی، به جز لیگ قهرمانان در همه تورنمنت ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شده ام. من فکر می کنم این تورنمنت اوج فوتبال باشگاهی است. بازی در فینال لیگ قهرمانان چیزی است که شما از بچگی رویای آن را دارید. شنیدن سرود لیگ قهرمانان و فتح این عنوان یک لحظه بسیار بسیار ویژه ای خواهد بود. من هرگز موفق به فتح این جام نشده ام، بنابراین خوش بین بوده و امیدوارم که در پایان مسابقه جام را بالای سر ببرم."

دیدگاه‌ها