کد خبر : 1758483 | 08 خرداد 1400 ساعت 18:10 | 42.2K بازدید | 8 دیدگاه

طارمی: چلسی لایق رسیدن به فینال نبود

مهدی طارمی، ستاره ایرانی و گلزن پورتو معتقد است منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.

طارمی: چلسی لایق رسیدن به فینال نبود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی فصل فوق العاده ای را در لباس پورتو سپری کرده و موفق به بازی برابر تیم های بزرگی چون منچسترسیتی، یوونتوس و چلسی شد. مهدی طارمی دروازه یوونتوس را باز کرده و برابر چلسی در ثانیه های پایانی مسابقه برگشت با یک ضربه برگردان فراموش نشدنی و به یادماندنی، دروازه این تیم انگلیسی را باز کرد.

 

1603992

 

اما سوپرگل مهدی طارمی نیز اثربخش نبود و در نهایت چلسی با کسب برتری 1-2 در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت، جواز صعود به دور نیمه نهایی و در نهایت مسابقه فینال را کسب کرد. مهدی طارمی که هم در مقابل منچسترسیتی و هم برابر چلسی در فصل جاری بازی کرده، مدعی شد شاگردان پپ گواردیولا از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی و برتری در مسابقه فینال برخوردارند.

 

مهدی طارمی گفت: "چلسی لایق حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان نبود. اگر در آن دو دیدار کمی باهوش تر عمل می کردیم می توانستیم پیروز شده و جواز صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را کسب کنیم. دیدارمان در مقابل منچسترسیتی در مرحله گروهی نیز نزدیک اما دشوارتر بود. از نظر من اگر همه چیز در شرایط عادی پیش برود، سیتی موفق به کسب پیروزی مقابل چلسی شده و فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد."

دیدگاه‌ها