کد خبر : 1758486 | 08 خرداد 1400 ساعت 18:20 | 22.5K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش؛

غرامت 30 میلیونی؛ بارسا پول برای اخراج مربی ندارد

از ژانویه 2020 بارسلونا بابت اخراج مربیان خود متحمل هزینه سنگینی شده است.

غرامت 30 میلیونی؛ بارسا پول برای اخراج مربی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ژانویه 2020  و پس از ناکامی در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود که ارنستو والورده با تصمیم جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت بارسلونا اخراج شد و کیکه ستین جای او را گرفت. ستین نیز تنها شش ماه دوام آورد و پس از شکست 8-2 از بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اخراج شد.

 

 

1469152

 

 

بارسلونا به دلیل اخراج این دو مربی 14 میلیون یورو غرامت داده و باید 4 میلیون یورو نیز همچنان به ستین بدهد. این رقمی است که ستین مدعی است بارسا به وی بدهی دارد و شکایتی قضایی نیز ارائه داده است.

 

 

1606526

 

 

این روزها آینده رونالد کومان در بارسا نیز نامشخص است و او می تواند سومین مربی اخراجی بارسا در یک سال و نیم اخیر لقب بگیرد. اگر در نهایت این اتفاق رخ بدهد، بارسا باید 8 میلیون یورو دستمزد فصل بعد او به علاوه 4 میلیون یورو مبلغ کسر شده از دستمزد فصل قبل وی را پرداخت کند و به این ترتیب جمع مبالغی که باشگاه کاتالان بابت غرامت به سه مربی اخراجی خود پرداخت کرده، به 30 میلیون یورو افزایش خواهد یافت که در شرایط اقتصادی کنونی بارسا، ضرر و زیانی سنگین محسوب می شود.

این اهمیت تصمیم گیری در مورد سرمربی بعدی بارسا را بالاتر می برد. لاپورتا در صدد است تا اشتباه مدیر قبلی را تکرار نکند تا بعدها باشگاه متحمل هزینه ای سنگین برای اخراج مربی نشود.

 

دیدگاه‌ها