کد خبر : 1758494 | 08 خرداد 1400 ساعت 18:42 | 59.2K بازدید | 7 دیدگاه

دوناروما در راه نوکمپ؛

چرا بازگشت آلگری به سود بارسلونا شد؟

در حال حاضر بارسلونا از بالاترین شانس برای جذب جیجی دوناروما، دروازه بان 22 ساله و ایتالیایی برخوردار است.

چرا بازگشت آلگری به سود بارسلونا شد؟

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل پائولو مالدینی رسما اعلام کرد دوران حضور جیجی دوناروما در میلان به اتمام رسیده و این دروازه بان جوان در تابستان از جمع بازیکنان روسونری جدا خواهد شد. اسکای اسپورتس مدعی شد در حال حاضر شانس بارسلونا از پاری سن ژرمن برای جذب جیجی دوناروما بیشتر است. مکس آلگری خواهان حفظ ووچیک شزنی شده و به نظر می رسد دوناروما در ترکیب بارسلونا از شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت برخوردار خواهد بود.

 

1606574

 

حتی اگر مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی نیز از بارسلونا جدا نشده و در نوکمپ بماند، این باشگاه آماده توافق با مینو رایولا برای جذب جیجی دوناروما است. البته مدیران پاری سن ژرمن نیز شرایط انتقال دوناروما را زیر نظر دارند، اما این باشگاه به تازگی قرارداد کیلور ناواس را تمدید کرده و به نظر می رسد این دروازه بان کاستاریکایی فصل بعد نیز گزینه اول این باشگاه برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت خواهد بود.

 

ابتدا انتظار می رفت که یوونتوس مقصد بعدی دوناروما باشد. ، اما بازگشت آلگری اوضاع را تغییر داده است. این سرمربی ایتالیایی رابطه خوبی با شزنی دارد و همچنین معدود باشگاه هایی آماده پرداخت دستمزد درخواستی دروازه بان لهستانی هستند. یوونتوس نیز در صورت عدم فروش شزنی، قادر به جذب دوناروما و پرداخت حقوق هنگفت این دو سنگربان نیست. شزنی 31 ساله تا ژوئن سال 2024 با یوونتوس قرارداد دارد و هنوز هیچ باشگاهی به صورت رسمی برای خرید او وارد عمل نشده است.

دیدگاه‌ها