کد خبر : 1758542 | 08 خرداد 1400 ساعت 21:21 | 21.8K بازدید | 1 دیدگاه

اسطوره‌یونایتد و چند توصیه نقل و انتقالاتی به باشگاه

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که این تیم باید در نقل و انتقالات حساب شده عمل کند.

اسطوره‌یونایتد و چند توصیه نقل و انتقالاتی به باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد هفته گذشته در فینال رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف ویارئال رفت و نهایتاً بعد از یک جدال ماراتن گونه در ضربات پنالتی از حریف خود شکست خورد تا فصل برای شاگردان اوله گنار سولسشر بدون کسب هیچ جامی تمام شود و یک ناکام بزرگ دیگر برای شیاطین سرخ به ثبت برسد.

 

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم باید در تابستان تقویت شود. او در این باره گفت: " اگر به من بود یک مدافع میانی می خریدم. شاید اگر شما بتوانید این بازیکن را جذب کنید، مارکینیوش گزینه بسیار خوبی باشد. البته در مورد رافائل واران نیز به خاطر تجربه بالای او بحث هایی مطرح می شود.

 

از طرف دیگر من افرادی نظیر دکلان رایس و جیدون سانچو را نیز مد نظر قرار می دادم. اینها بازیکنانی هستند که باعث پیشرفت منچستریونایتد خواهند شد. سرمربی باید تصمیمات بزرگی بگیرد چرا که وقتی این بازیکنان می آیند برخی دیگر باید نیمکت نشین شوند."

 

 

1605867

 

 

فردیناند در ادامه گفت: "شما نباید فقط به سطح و توانایی بازیکنی که می خواهید به خدمت بگیرید نگاه کنید، بلکه شخصیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید شخصیت های مناسب را به تیم خود بیاورید که می خواهند تیم را جمع و جور کنند و بازیکنان اطراف خود را هم بهبود بببخشند. همیشه لازم نیست بازیکنی داشته باشید که بر تیم مسلط باشد و همه کار انجام دهد. گاهی اوقات باید نوع مناسب یک بازیکن را به خدمت بگیرید."

دیدگاه‌ها