کد خبر : 1758548 | 08 خرداد 1400 ساعت 22:04 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر دوست ندارم به شکل قرضی از رئال جدا شوم

دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که در تابستان بالاخره وضعیت او به شکل قطعی مشخص شود.

دیگر دوست ندارم به شکل قرضی از رئال جدا شوم

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس هنوز تا تابستان 2023 با رئال مادرید قرارداد دارد. او بعد از یک دوره حضور قرضی در آرسنال دوباره به رئال مادرید بازخواهد گشت اما مشخص نیست که در این تیم به کار خود ادامه دهد زیرا همه چیز به سرمربی بعدی لوس بلانکوس و نظر او در رابطه با هافبک اسپانیایی بستگی دارد.

 

دنی سبایوس اکنون در مصاحبه ای پیرامون دوران حضور در لیگ برتر و آینده خود گفت: " لیگ برتر بسیار جذاب است و من خوش شانس بودم که در آن بازی کردم و قهرمان جام حذفی هم شدم. همچنین فصل دوم حضور در آرسنال به من کمک کرد که خود را تثبیت کنم. من بسیار خوشحالم زیرا چیزهای زیادی آموخته ام، بازیکن بهتر و کامل تری شده ام؛ اگرچه فصل آنطور که دوست داشتیم به پایان نرسید.

 

 

1560200

 

 

درست است که من دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم اما دوست ندارم دوباره به صورت قرضی به باشگاه دیگری بروم. من دوست دارم احساس مهم بودن داشته باشم و از ابتدا در ترکیب قرار بگیرم. من فکر می کنم که یک بازیکن وقتی کاملاً خوشحال باشد به حداکثر سطح خود می رسد و برای این کار باید 100 درصد روی باشگاه خود تمرکز کند. من 24 ساله هستم، یک بازیکن بسیار جوان که هنوز زمان زیادی در انتظارم است و حقیقت این است که انتظارات من مشخص است؛ حضور در یک باشگاه، احساس مهم بودن و لذت بردن از فوتبال."

 

سبایوس در ادامه گفت: "درست است که با زیزو فرصت های کمتری از آنچه فکر می کردم داشتم اما اکنون مادرید بدون مربی است. ما نمی دانیم طی دو یا سه هفته چه اتفاقی خواهد افتاد. در مورد چیزهای زیادی صحبت شده است و من فکر می کنم که اکنون زمان آن رسیده است که کمی از فوتبال جدا شویم و به خوبی برای آینده آماده شویم و زمانی که مادرید مربی بعدی خود را داشته باشد. آن موقع بیایید صحبت کنیم و ببینیم چه می خواهیم و درباره آینده تصمیم بگیریم."

 

 

1407831

 

 

احتمال بازگشت به رئال بتیس: "بتیس تیم بسیار خوبی دارد و من نمی دانم که مانوئل پلگرینی و آنتونیو کوردون برای سال آینده چه برنامه ای دارند.
هنوز زود است و من باید به هدف بعدی خود یعنی بازی در المپیک بپردازم. بعد از آن من در مورد آینده ام تصمیم خواهم گرفت."

دیدگاه‌ها