کد خبر : 1758556 | 08 خرداد 1400 ساعت 21:56 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

علیاری برای نجات سایپا سر گذاشت!(عکس)

مهاجم سایپا با گلزنی مقابل فولاد زمینه‌ساز برتری تیمش شد.

علیاری برای نجات سایپا سر گذاشت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سایپا پس از هفته‌ها ناکامی در کسب پیروزی و روزهای جنجالی که بخاطر رای دیدار با پیکان داشت، فشار زیادی را تحمل می‌کرد ولی امروز موفق شد به طلسم نبردن‌های خود پایان دهد و برای دومین هفته پیاپی روی یک ضربه ایستگاهی از جناح راست زمین به گل برسد؛ با این تفاوت که این بار دخالت مهاجم نارنجی‌پوش منجر به گل آنها شد.

 

مجید علیاری که بخاطر مصدومیت در نیم‌فصل اول فرصت خودنمایی زیادی نداشت، در بازگشت به میادین دروازه سپاهان و ماشین‌سازی را باز کرده و پس از آن یک پاس گل داده بود، اما امروز موفق شد یک گل دیگر برای نارنجی پوشان بزند و توپ خود را از زیر دستان فروزان عبور دهد.

 

1606684

 

مهاجم بلندقامت سایپا که امید اصلی گلزنی تیمش در دیدارهای دور برگشت و بازی امروز مقابل فولاد بود، از معدود فرصت‌های تیمش و توپی که زدن آن برای او دشوار بود، توانست به خوبی گلزنی کند و زمینه‌ساز برتری ارزشمند تیمش شود.

 

ارسال دقیق سید ابوالفضل جلالی از سمت راست زمین و ضربه پشت سر مجید علیاری در بین سه مدافع فولاد گل اول سایپا را به همراه داشت تا در نهایت این تیم به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند و با این برد کمی از پایین جدول و منطقه سقوط فاصله بگیرد.

دیدگاه‌ها