کد خبر : 1758605 | 09 خرداد 1400 ساعت 02:31 | 57.9K بازدید | 11 دیدگاه

فصلی فوق العاده داشتیم؛

گواردیولا: عبور از دفاع چلسی آسان نیست

علیرغم شکست در فینال، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مجموع از عملکرد تیمش در این فصل رضایت دارد.

گواردیولا: عبور از دفاع چلسی آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که مانند همیشه بازی نکرده و قادر به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه چلسی نبود، با یک گل مغلوب این تیم شد تا به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان بسنده کند. پپ گواردیولا در پایان این مسابقه مدعی شد گذر از سد خط دفاعی چلسی کار دشواری است و او بهترین ترکیب ممکن را برای دیدار فینال انتخاب کرده است.

 

پپ گواردیولا گفت: نیمه اول خیلی بد بازی کردیم، اما عملکرد منچسترسیتی در نیمه دوم خیلی بهتر شد. اما در کل روز بدی را سپری کردیم و ما روی توپ های بلند و توپ های دوم موفق ظاهر نشدیم. این یک فصل استثنایی برای ما بود، ما امشب نیز خیلی تلاش کردیم اما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدیم.

 

1606772

 

در کل شاهد بازی نزدیکی بودیم و از نظر من عملکرد سیتی در اولین تجربه خود در فینال لیگ قهرمانان خوب بود و ما با شجاعت در میدان حاضر شدیم. من اینقدر باهوش نیستم که از حالا به فکر فصل بعد باشم، ما باید از شکست در دیدار امشب درس بگیریم، اما در کل فصلی فوق العاده را سپری کردیم.

 

من بهترین ترکیب را برای حضور در میدان انتخاب کردم. مثل بازی مقابل پاری سن ژرمن یا دورتموند، من بهترین بازیکنان را برای کسب پیروزی در این مسابقه روانه میدان کردم. خود بازیکنان نیز این موضوع را می دانند و ایلکای گوندوگان استثنایی بازی کرد. خیلی قادر به گذر از سد خط دفاعی چلسی نبودیم، بازی سختی بود و اگرچه موقعیت هایی داشتیم اما غلبه بر ساختار دفاعی چلسی کار آسانی نیست.

 

در چنین شرایطی شما به کارهای الهام بخش و بازیکنان باکیفیت برای زدن گل تساوی نیاز دارید. در سه یا چهار صحنه فاصله ای تا باز کردن دروازه چلسی نداشتیم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. رسیدن به دیدار فینال برای ما مانند یک رویا بود، اما متاسفانه نتوانستیم در آخرین گام به پیروزی دست یابیم. در آینده دوباره به اینجا بازخواهیم گشت.

 

1606833

 

در نیمه دوم درخشان و شجاع بودیم، اما نمی توانستیم موقعیت های خود را به گل تبدیل کنیم، زیرا چلسی بسیار قدرتمند و در ضد حمله خیلی سریع است. ما این فصل استثنایی را تحلیل خواهیم کرد.

 

غیبت رودری و فرناندینیو در ترکیب اصلی سیتی؟ من باید تصمیم گیری کنم. گوندوگان سال هاست در این پست بازی کرده و درخشش فراوانی در یافتن فضاها داشته و از سرعت خوبی برخوردار است. گوندوگان متخصص بازی کردن در بین خطوط است و این تصمیم من برای بازی امشب بود."

دیدگاه‌ها