کد خبر : 1758611 | 09 خرداد 1400 ساعت 03:04 | 30.6K بازدید | 8 دیدگاه

هاورتز: 15 سال منتظر چنین شبی بودم

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی مدعی شد مدت هاست منتظر چنین شبی بوده است.

هاورتز: 15 سال منتظر چنین شبی بودم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب با تک گل کای هاورتز در نیمه اول در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی به برتری دست یافته و برای دومین بار در تاریخ این عنوان را از آن خود کرد. کای هاورتز که در تابستان سال گذشته با رقم 70 میلیون پوند راهی چلسی شده بود، این ارقام را بی اهمیت توصیف کرده و به بیان احساسات خود بعد از قهرمانی پرداخت.

 

1606764

 

کای هاورتز گفت: "رقم قراردادم هیچ اهمیتی ندارد، ما قهرمان لیگ قهرمانان شده ایم. من نمی دانم چه بگویم، من واقعا نمی دانم چه بگویم، زیرا مدت زیادی منتظر این لحظه مانده بودم. حالا می خواهم از خانواده ، پدر و مادر، مادربزرگ و نامزدم تشکر کنم. نمی دانم چه بگویم. من 15 سال منتظر این لحظه و چنین شبی بودم و حالا این اتفاق رخ داده است."

 

سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی نیز افزود: "هاورتز که خیلی آرام است مثل دیوانه ها می دوید، به همین دلیل او استحقاق این موفقیت را دارد. من بعد از آن قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 به این تیم آمدم و می خواستم موفقیت در لیگ قهرمانان را تکرار کنم. این احساس حیرت انگیز است، خانواده من اینجا هستند و یک روز خاص و ویژه برایم رقم خورده است."

دیدگاه‌ها