کد خبر : 1758640 | 09 خرداد 1400 ساعت 11:10 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

طرابلسی می‌ماند، رضاییان در لیست خروج

گزارش استاد الدوحه از آخرین تغییرات السیلیه

یک رسانه قطری از ادامه همکاری باشگاه السیلیه با سرمربی تونسی خود و پایان کار رامین رضاییان در این باشگاه خبر داد.

گزارش استاد الدوحه از آخرین تغییرات السیلیه
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری «استاد الدوحه» قطر، این نشریه از تمدید قرارداد سامی الطرابلسی، سرمربی تونسی تیم فوتبال این باشگاه و پایان همکاری با رامین رضاییان و دو بازیکن خارجی دیگر خبر داد.
 

استاد الدوحه در این خصوص نوشت: الطرابلسی در فصل آتی لیگ ستارگان قطر برای نهمین فصل، هدایت السیلیه را بر عهده خواهد داشت تا رکوردی بی‌سابقه را به نام خود ثبت کند و از این نظر، در میان مربیان خارجی لیگ قطر رکورددار شود.

 

 

سرمربی تونسی السیلیه در این فصل به همراه این تیم، قهرمانی در جام «اوریدو» و جام اتحادیه باشگاه‌های قطر را به دست آورد. السیلیه در این فصل لیگ ستارگان قطر، با 26 امتیاز در جایگاه نهم جدول لیگ قطر قرار گرفت، اما مسئولان باشگاه همچنان به مربی تونسی اعتماد دارند.

 

به نوشته استاد الدوحه، بر اساس نظر طرابلسی قرار است تغییراتی در فهرست بازیکنان خارجی رخ دهد و سه بازیکن خارجی این تیم یعنی، رامین رضاییان، نذیر بلحاج و تیاگوی برزیلی، در فهرست خروجی قرار گرفته‌اند. مهند علی عراقی و کارا امبوجی سنگالی در فصل آتی نیز با پیراهن السیلیه به میدان می‌روند و این باشگاه به دنبال جذب سه بازیکن خارجی دیگر، به‌عنوان جانشین نفرات جدا شده خواهد بود.

دیدگاه‌ها