کد خبر : 1758718 | 09 خرداد 1400 ساعت 16:12 | 50.3K بازدید | 8 دیدگاه

به ایده های پپ باختیم

انتقاد جالب هوادار مسن سیتی از گواردیولا

هواداران سیتی در پایان فینال لیگ قهرمانان از ایده های پپ انتقاد داشتند.

انتقاد جالب هوادار مسن سیتی از گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در بازی نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی با یک گل شکست خورد. در این بازی کای هاورتز بود که برای آبی های لندن گلزنی کرد تا سیتی که برای اولین بار به فینال رسیده بود، ناکام بماند. پپ گواردیولا سرمربی سیتی در این بازی به چند بازیکن اغلب ثابت خود مثل رودری و فرناندینیو و نیز فران تورس میدان نداد و در پایان بازی همین قضیه باعث انتقاداتی از او شد.

 

 

1607101

 

 

خبرنگار آاس که در ورزشگاه دراگائوی پورتو حضور داشت، پس از اتمام بازی و هنگام خروج هواداران سیتی از ورزشگاه از آنها در مورد بازی سوال کرد.

یکی از هواداران مسن سیتی در پاسخ به سوال خبرنگار پاسخ جالبی داد و گفت:« ما بازی را به اندیشه های پپ گواردیولا باختیم. او اشتباه کرد و ترکیب درستی به زمین نفرستاد. بهترین ترکیب سیتی در چند مدت اخیر را امشب در بازی فینال ندیدیم. پپ به سادگی تیمش را تکه تکه کرد. نه رودری در زمین بود نه فرناندینیو و در عوض رحیم استرلیگ که فصل خوبی نداشت و اغلب نیمکت نشین بود، از ابتدا بازی کرد.»

 

 

1606738

 

 

یکی دیگر از هواداران سیتی نیز در انتقاد از پپ گفت:« بهتر بود رودری بازی می کرد اما از این شکست یاد خواهیم گرفت و برای سال های بعد تجربه خوبی شد.»

دیدگاه‌ها