کد خبر : 1758719 | 09 خرداد 1400 ساعت 15:40 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

آدرین رابیو:

از یوونتوس نمی روم؛ خوشحالم آلگری برگشت

هافبک فرانسوی از بازگشت مکس آلگری خوشحال است و تمایلی برای جدایی از یوونتوس هم ندارد.

از یوونتوس نمی روم؛ خوشحالم آلگری برگشت

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو دو سال پیش و در پی کشمکش بسیار با سران پی اس جی سرانجام به عنوان بازیکن آزاد مجوز جدایی گرفت و راهی یوونتوس شد. او بیش از چند ماه از ترکیب پی اس جی دور شد و در نهایت حتی اجازه حضور در رختکن را نیز به او ندادند. همه اینها به دلیل خودداری او از تمدید قرارداد بود که خشم مسئولان باشگاه پاریسی را به دنبال داشت.

 

 

1470311

 

 

رابیو که از بارسا هم پیشنهاد داشت، در نهایت ترجیح داد به یوونتوس ملحق شود. اولین فصل برای او زیر نظر مائوریتزیو ساری خیلی خوب پیش نرفت ولی فصل گذشته زیر نظر پیرلو بیشتر از گذشته به میدان رفت.

 

با اخراج پیرلو حالا مکس آلگری بار دیگر به یوونتوس برگشته و از فصل بعد هدایت تیم را برعهده خواهد داشت. رابیو از این اتفاق خوشحال است:«دو سال پیش به این خاطر به یوونتوس آمدم چون می دانستم آلگری روی نیمکت این تیم است. البته به سبکمربیگری پیرلو احترام می گذارم و او  به عنوان مربی چیزهای جدیدی به باشگاه آورد. با وجود این که نتوانستیم همیشه برنامه های او را پیاده کنیم، ایده های مشخصی داشت. به او پیامی فرستادم و گفتم که باید زمان بیشتری به او داده می شد تا ایده هایش را در تیم پیاده کند.

 

 

1606302

 

 

در نهایت دو قهرمانی به دست آوردیم و سهمیه لیگ قهرمانان را هم گرفتیم. در مجموع فصل بدی نداشتیم. آینده؟ اوضاعم در یووه خوب است. همه برخورد خوبی با من دارند و به نظرم نوع بازی ام با فلسفه و فرهنگ این باشگاه هم خوانی دارد. دلیلی برای جدایی نمی بینم.»

دیدگاه‌ها