کد خبر : 1758749 | 09 خرداد 1400 ساعت 18:47 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

حیرت خامس پس از خط خوردن از تیم ملی کلمبیا

ستاره سابق رئال و فعلی اورتون از فهرست کلمبیا برای کوپا آمه ریکا خط خورده است.

حیرت خامس پس از خط خوردن از تیم ملی کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز هافبک هجومی تیم ملی فوتبال کلمبیا نمی تواند تیم ملی کشورش را در رقابت های کوپا آمه ریکا همراهی کند. 

خامس که در لیگ برتر و تیم اورتون فعالیت دارد، فصل سختی را در لیگ جزیره سپری کرد و با مصدومیت های مداوم روبرو بود و نتوانست تیمش را به خوبی همراهی کند. خامس همچنین در دو دیدار تیم ملی کشورش در انتخابی جام جهانی نیز غایب بود.

 

 

1556571

 

 

خط خوردن خامس با شگفتی این بازیکن و کلمبیایی ها همراه بود چرا که این بازیکن با مصدومیت خاصی روبرو نبود.

 او می‌گوید کاملاً آماده است، اما مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا دلیل خط خوردن او را ناآمادگی بدنی اعلام کرده‌اند.

فدراسیون فوتبال کلمبیا اعلام کرد خامس رودریگز  به دلیل مصدومیت‌های اخیر و عدم آمادگی از فهرست تیم ملی کلمبیا خط خورده است. طبق گزارش این اعلام فدارسیون کلمبیا، خامس در تست‌های آمادگی جسمانی، نمره قبولی کسب نکرده و پایین‌تر از سطح لازم بوده است.

 

 

1545175

 

 

خامس در این مورد گفت: «این خبر من را شوکه کرد. گفته‌اند روی من حساب نمی‌کنند و آرزو کردند ریکاوری خوبی انجام بدهم. اما من ریکاوری لازم را انجام داده‌ام و کاملاً آماده هستم. واقعاً از این تصمیم ناراحت هستم. عدم اعتماد کادر فنی، ناامیدی بزرگی برای من ایجاد می‌کند و اذیتم می‌کند چون من همیشه جان خود را برای پیراهن کلمبیا داده‌ام.»

 

تیم ملی فوتبال کلمبیا در انتخابی جام جهانی عملکرد ضعیفی داشت و همین مسئله باعث شد تا کارلوس کی روش از سمت خود کنار برود و رینالدو روئدا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا انتخاب شود. کوپا آمه ریکا با دیدار آرژانتین و شیلی در روز 23 خرداد شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ها