کد خبر : 1758788 | 09 خرداد 1400 ساعت 20:53 | 36.3K بازدید | 6 دیدگاه

دو سید نخست لیگ قهرمانان اروپا تکمیل شد

پس از قهرمانی چلسی، سید های اول و دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد تکمیل شد.

دو سید نخست لیگ قهرمانان اروپا تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، با قهرمانی چلسی، سیدهای نخست و دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد تکمیل شد که در اتفاقی جالب توجه، شاهد حضور تیم های مطرح و قدرتمندی در سید دوم هستیم.


طبق معیارهای یوفا، تیم های چلسی به عنوان مدافع قهرمانی UCL، ویارئال به عنوان قهرمان لیگ اروپا و تیم های قهرمان کشورهای تاپ اروپایی یعنی ایتالیا (اینتر)، اسپانیا (اتلتیکو مادرید)، انگلیس (منچسترسیتی)، آلمان (بایرن مونیخ)، فرانسه (لیل) و پرتغال (اسپورتینگ) به عنوان تیم های صدرنشین در سید یک حضور دارند.

 

1607188


با توجه به عملکرد تیم ها در سالهای گذشته، آنها امتیازات خاصی را به دست می آورند و این مسئله باعث شده است آنها در سیدهای مختلف قرار بگیرند. رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن، لیورپول، سویا و بروسیا دورتموند در سید دوم قرار دارند.


حضور تیم های مطرح در سید دوم در نوع خود جالب توجه است و این به معنای تشکیل حداقل چند گروه هی قدرتمند و مدعی است. یوفا سیدهای سوم و چهارم را پس از امتیازبندی کامل تیم های اعلام خواهد کرد ولی با توجه به عدم حضور تیمی همچون میلان در سالهای گذشته، به احتمال فراوان این تیم در سید چهارم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها