کد خبر : 1758797 | 09 خرداد 1400 ساعت 21:27 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

مولر: دلیل کنار گذاشته شدنم در سال ۲۰۱۸ را درک کردم

توماس مولر، ستاره تیم ملی آلمان، می‌گوید هدف او و هم تیمی هایش موفقیت در یورو است.

مولر: دلیل کنار گذاشته شدنم در سال ۲۰۱۸ را درک کردم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه و حذف مفتضحانه تیم ملی آلمان بود که چند بازیکن با تجربه از جمله توماس مولر توسط یواخیم لوو کنار گذاشته شدند. با این حال آلمان در این مدت نتوانست نتایج خوبی کسب کند و همین موضوع باعث شد که در آستانه مسابقات یورو توماس مولر و متس هوملس با تصمیم لوو به تیم‌ملی بازگردند.

 

توماس مولر حالا در یک کنفرانس مطبوعاتی پیرامون بازگشت به تیم ملی آلمان می‌گوید: "من دقیقا نمی دانم این دوری چقدر طولانی بود اما تیم خیلی خوب از من استقبال کرد. من می خواهم آنچه را که در یک و نیم سال گذشته باعث قدرت من شده است را به تیم بیاورم. من می خواهم شرایط را برای هدایت بقیه تیم فراهم کنم. بسیار انگیزه دارم و می خواهم در نقش یک یک کاتالیزور که می تواند توربو تیم را دوباره راه اندازی کند، عمل کنم.

 

 

1607203

 

 

در اینجا هیچ چیز جدید به نظر نمی رسد. من همیشه تیم ملی را تماشا کرده ام و مدتی است که بازیکنان جوان را می شناسم. ما به اینجا آمده ایم تا با هم به چیزهای بزرگ برسیم. در طول این شش هفته ما یک تیم واحد خواهیم بود و همه این مسئله را خواهند دید."

 

مولر درباره مذاکرات با لوو: "ما چندین بار تلفنی صحبت کردیم. اولین مکالمه در مورد آنچه از یکدیگر انتظار داریم بود سپس صحبت های دیگری نیز انجام شد که ما به جزئیات پرداختیم. ما این احساس را داشتیم که هر دوی ما کاملا خواهان موفقیت در یورو هستیم."

 

مولر در مورد کنار گذاشته شدن از تیم ملی از سال 2018: "البته آن زمان یک شکست شخصی برای من بود. اوضاع برای من خوب پیش نمی رفت. من در آن زمان تصمیم لوو را فهمیدم."

 

 

1600388

 

 

گل قهرمانی کای هاورتز در فینال چمپیونزلیگ: "وقتی در فینال CL با تیم خود بازی می کنید، این به شما اعتماد به نفس می دهد که می توانید در بالاترین سطح بازی کنید و هنگامی که بتوانید در چنین بازی با کلاس عالی اثر خود را بگذارید، همچنین به شما در بازی های آینده اطمینان خاطر می دهد."

دیدگاه‌ها