کد خبر : 1758808 | 09 خرداد 1400 ساعت 22:28 | 37.7K بازدید | 1 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

امیدوارم کومان سرمربی بارسلونا باقی بماند

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا ابراز امیدواری کرد رونالد کومان سرمربی این تیم باقی بماند.

امیدوارم کومان سرمربی بارسلونا باقی بماند

به گزارش "ورزش سه"، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی رونالد کومان، سرمربی باتجربه و هلندی تنها بعد از یک فصل فعالیت در این تیم منتشر شده است. کومان در این چند ماه حضور خود در بارسلونا نتوانست هواداران این تیم را راضی بکند و قهرمانی در کوپا دل ری تنها دستاورد او بود. حالا فرانکی دی یونگ در مصاحبه ای مدعی شد خبری از شرایط باشگاه نداشته و دوست دارد رونالد کومان فصل بعد نیز به کار خود در این باشگاه ادامه بدهد.

 

1566519

 

فرانکی دی یونگ گفت: "موارد زیادی در حال تعیین شدن است. من هیچ ارتباطی نه با مدیران باشگاه و نه با کومان نداشته ام، بنابراین نمی دانم چه خبر است. هر آنچه من می شنوم شما هم می شنوید و من نیز باید صبر می کنم. من نمی دانم که آیا اخبار جدایی رونالد کومان این صحت دارد یا خیر، پس من نمی توانم در این رابطه قضاوت کنم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که رابطه خوبی با کومان دارم. و از نظر من او سرمربی بزرگی است، بنابراین امیدوارم کومان روی نیمکت بارسلونا باقی بماند.

 

البته بارسلونا یکی از بزرگترین باشگاههای جهان است. پس اگر در این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی نشوید، همیشه ناراحتی و نارضایتی ایجاد می شود. بنابراین من تعجب نمی کنم که حدس و گمان هایی در مورد احتمال تغییر در کادر مربیگری باشگاه وجود دارد."

دیدگاه‌ها