کد خبر : 1758815 | 09 خرداد 1400 ساعت 23:10 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

احمدزاده: نتوانستیم خواسته نکونام را پیاده کنیم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اشتباهات داوری در شکست ما بی تاثیر نبود.

احمدزاده: نتوانستیم خواسته نکونام را پیاده کنیم

به گزارش ورزش سه، فرشاد احمدزاده در خصوص دیدار روز گذشته فولاد خوزستان مقابل سایپا تهران به فارس‌گفت: در دیدار مقابل سایپا نتوانستیم به آنچه می‌خواستیم برسیم، بدشانس بودیم و موقعیت‌های ما گل نشد. کادر فنی به ما گوشزد کرده بود که از کدام راه می‌توانیم به گل برسیم و از کجا ممکن است ضربه بخوریم اما اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم خواسته‌های کادرفنی را کاملاً اجرا کنیم. با این حال اشتباهات داوری در باخت ما بی تاثیر نبود.


وی افزود: روی گل اول خطای هند به هیچ وجه نبود، بازیکن سایپا از بیست سانتی توپ را به دست بازیکن ما زده اما داور خطا می‌گیرد و همان توپ تبدیل به گل می‌شود. بعد از آن چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و داور پنالتی قطعی مارا نگرفت. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد داستان بازی کاملا فرق می‌کرد. در مورد این صحنه آقای علی خسروی هم صحبت کرد و مدعی شد پنالتی ما دیده نشد. تیم فولادهواداران و مردم خوزستان از این اشتباهات داوری ضربه دیده‌اند و بسیار ناراحتند و امیدواریم که کمیته داوری به این اشتباهات رسیدگی کند.


احمدزاده در پایان گفت: فصل قبل همین داور چند ثانیه دروازه بان ما دیر بازی را شروع کرد و دو کارت زرد پشت سر هم داد اما روز گذشته خبری از این کارتها نبود و در دقایق پایانی کارت‌های زرد باعث شد تا جریان بازی به ضرر ما ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها