کد خبر : 1758817 | 09 خرداد 1400 ساعت 23:33 | 149.4K بازدید | 7 دیدگاه

گزینه اول هدایت رئال مادرید مشخص شد

به نظر می رسد آنتونیو کونته تبدیل به جدی ترین گزینه هدایت رئال مادرید شده است.

گزینه اول هدایت رئال مادرید مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند روز از جدایی زین الدین زیدان گذشته و هنوز تکلیف نیمکت رئال مادرید روشن نشده است. نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد اولین گزینه رئال مادرید مگس آلگری بود که با یوونتوس به توافق رسید و به تیم سابق خود بازگشت. در ادامخ شایعات در مورد احتمال توافق با متئوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن مطرح شد. پوچتینو همیشه گزینه مورد علاقه فلورنتینو پرز بوده، اما باشگاه فرانسوی اجازه جدایی به او تنها چند ماه بعد از آغاز همکاری را نخواهد داد و حضور این سرمربی جوان در مادرید نیز منتفی است.

 

1606053

 

در حال حاضر به نظر می رسد آنتونیو کونته از بالاترین شانس برای هدایت رئال مادرید برخوردار باشد. این سرمربی باتجربه بعد از سپری کردن دورانی موفق و شیرین در اینتر، در پایان فصل از این تیم جدا شده و در حال حاضر بیکار است. آنتونیو کونته در گذشته و در سال 2018 نیز فاصله ای تا توافق با رئال مادرید نداشت، اما در آن مقطع طرفین به توافق نرسیدند و حالا او احتمالا سرمربی بعدی رئال مادرید لقب خواهد گرفت.

 

آنتونیو کونته متخصص فتح لیگ های داخلی بوده و در 10 سال اخیر پنج بار در لیگ ایتالیا و انگلیس به قهرمانی دست یافته است. البته این سرمربی ایتالیایی عجله ای در مورد تصمیم گیری نداشته و به زودی پاسخ پیشنهاد رئال مادرید را خواهد داد. اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی شاهد حضور آنتونیو کونته روی نیمکت کهکشانی ها خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها