کد خبر : 1758881 | 10 خرداد 1400 ساعت 11:49 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی بوشهری علیه صعود شاهین شهرداری

فردا در یکی از بازیهای مهم و حساس هفته ی بیست و هفتم لیگ یک شاهین شهرداری بوشهر در خانه پذیرای تیم آرمان گهر سیرجان خواهد بود.

مربی بوشهری علیه صعود شاهین شهرداری 

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر در دو هفته اخیر با پیروزی در برابر بادران و چوکا در تالش شمار امتیازات خود را به عدد 39 رساند و حالا شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دست کم به عنوان تیم دوم پیدا کرده است و در صورتی که فردا موفق به شکست تیم آرمان گهر شود این شانس افزایش پیدا خواهد کرد. 

 

نکته ی جالب این دیدار رویارویی شاهین با مربی قبلی اش خواهد بود. حمید کللی فرد اولین مربی ای که شاهین شهرداری بوشهر را به لیگ برتر رهنمون کرد اما حضورش در لیگ برتر به عنوان سرمربی شاهین کوتاه مدت بود. او چند ماهی است که به عنوان مدیر فنی به تیم آرمان گهر ملحق شده است و طبیعی است در بازی فردا برای پیروزی آرمان گهر و شکست شاهین شهرداری بوشهر تلاش کند. 

 

آرمان گهر با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رده ی دوازدهم جدول داعیه ای برای صعود به لیگ برتر ندارد و طبیعی است فردا در بوشهر با آرامش خاطر بازی کند. اما همان طور که اشار شد شاهین برای مدعی ماندن باید سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. به خصوص که صعود به لیگ برتر 8 مدعی دیگر در جدول رده بندی دارد. 

 

فردا با برگزاری 5 دیدار هفته ی بیست و هفتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور آغاز خواهد شد که جز دیدار شاهین شهرداری بوشهر با آرمان گهر مسابقه ی هوادار با ملوان و هم چنین خوشه طلایی با بادران برای تیم های بالای جدول از اهمیت خاصی برخوردار است و نتایج این بازی ها با توجه به فاصله نزدیک بین تیم ها در نیمه ی بالای جدول ممکن است جدول رده بندی را دستخوش تغییر کند.

دیدگاه‌ها