کد خبر : 1758889 | 10 خرداد 1400 ساعت 12:32 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور از ما خیلی جلوتر است 

رستمی: فقط تا قبل از شروع بازی عالی بودیم!

مدافع ماشین سازی تبریز اعتراف می کند که در دیدار با تراکتور خوب نبودند اما شاید مسائل بیرون از زمین نیز باعث برهم خوردن تمرکزشان شده است.

رستمی: فقط تا قبل از شروع بازی عالی بودیم! 

به گزارش ورزش سه، ماشین سازی دو بر صفر دربی تبریز را به تراکتور واگذار کرد مهدی رستمی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: به هر حال دربی همیشه حواشی و هیجانات خاص خودش را دارد. دربی تبریز بین دو تیم ریشه دار ماشین سازی و تراکتور بود و چیزی کمتر  از دربی اصفهان و تهران نداشت. دو تیم با هم بازی داشتند که تا قبل از این دیدار مالکیت هایشان یکی بود ولی قبل از بازی جدا شدند. باشگاه ما واگذار شد و مالک جدید آمد.


او در مقایسه شرایط خودشان با تراکتور ادامه داد:  من فکر می کنم تیم ما از لحاظ سخت افزار، بازیکن و امکانات خیلی از ماشین سازی جلوتر است. تیم ماشین سازی امسال از لحاظ مالی کمی مشکل داست و اینکه این موضوع کار ما را سخت کرده تا قبل از دربی همه چیز خوب بود چون مالک جدید آمده و قول هایی داده که قرار بود عملی شود و به هین خاطر روحیه مان خوب بود ولی تا قبل از اینکه بازی شروع شود.


مدافع سبزپوشان تبریزی در همین باره اضافه کرد: ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و هرچه گذشت بازیکنان نتوانستند خودشان را پیدا کنند به خاطر اینکه ما یکسری بازیکن جوان و حتی کسانی که تا به حال بازی نکردند یا کم بازی کردند داریم و فکر می کنم  نزدیک 6 بازیکن ما زیر 23 بودند و وقتی جلو رفتیم به دلیل بی تجربگی گل را دریافت کردیم  و بد بازی کردیم. علی رغم اینکه بازی های قبل ما اصلا این طور نبود و در لحظه های آخر یا بازی مساوی می شد یا واگذار می کردیم ولی در این دیدار ترکتور  بازی مالکانه داشت و ما نتوانستیم توانایی های خودمان را نشان دهیم  و در نهایت بازی را واگذار کردیم.


وی در مورد شرایط اسفناکشان در جدول گفت: الان دقیقا جدول به دو قسمت تقسیم شده است. یکسری تیم ها برای کسب قهرمانی و سهمیه می جنگند و یکسری هم برای بقا و برای همین ما با هر تیمی بازی کنیم بازی ما آسان نیست . تراکتور هم در چند بازی نتیجه نگرفته بود و انگیره داشت این در حال است که ما می دانستیم تراکتور دچار افت بدنی می شود و به دلیل فشردگی بازی هایشان هرچه از بازی بگذرد به نفع ما است ولی ما خودمان خوب شروع نکردیم و می توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم ولی نشد.


رستمی در پایان افزود: من از همین جا از آقای زنوزی تشکر می کنم که با هزینه شخصی خودشان تیم را اداره می کردند ولی از زمانی که آقای قربانی آمده خیلی شرایطمان بهتر شده و انشاالله در 7 بازی آینده سربلند باشیم و نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها