کد خبر : 1758919 | 10 خرداد 1400 ساعت 15:28 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

کریستین اریکسن:

جدایی کونته برایم مثل یک شوک بود

کریستین اریکسن هنوز باور ندارد که آنتونیو کونته فصل بعد سرمربی اینتر نخواهد بود.

جدایی کونته برایم مثل یک شوک بود

به گزارش "ورزش سه"، ستاره دانمارکی شروع دشواری در اینتر داشت و در ماه های اول حضور خود در این تیم دائماً با نیمکت نشینی های پیاپی دست و پنجه نرم می‌کرد اما از ژانویه گذشته اوضاع برای او بهتر شد و در واقع می‌توان گفت که کریستین اریکسن به یکی از مهره های اصلی تیم آنتونیو کونته در راه فتح اسکودتو بدل گشت.

در انتقالات زمستانی حتی صحبت از فروش اریکسن نیز مطرح بود اما در نهایت سرمربی ایتالیایی به او اعتماد کرد و نتیجه اش را هم دید.

کونته پس از فتح اسکودتو و به دلیل اختلاف نظر با سران اینتر استعفا کرد و این خبر برای اریکسن مثل یک شوک بود.

 

 

1573065

 

 

اریکسن که در اردوی تیم ملی دانمارک حضور دارد، در این رابطه گفت:« واقعیت این است که از شنیدن خبر استعفای کونته شوکه شدم و برایم شگفت انگیز بود. این یک تصمیم ناگهانی بود و هیچکس انتظارش را به خصوص چند روز پس از قهرمانی در سری آ نداشت.

البته می دانستیم که او با سران باشگاه قصد مذاکره دارد. سال قبل هم چنین اتفاقی رخ داد ولی استعفا واقعا غیرمنتظره بود. من و کونته همیشه دوستان خوبی باقی خواهیم ماند؛ هرچند دیدگاهی متفاوت نسبت به فوتبال داشتیم.»

 

 

1607383

 

 

اریکسن ادامه داد:« آینده؟ نمی دانم چه خواهد شد چرا که الان تمرکزم روی یورو 2020 است. بستگی دارد سرمربی بعدی چه خواسته هایی دارد. از لحاظ فنی دوست دارم نزدیک به دروازه حریف و پشت مهاجمان بازی کنم. باید با مربی جدید حرف بزنم و سپس ببینیم چه خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها