کد خبر : 1758927 | 10 خرداد 1400 ساعت 15:51 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

وعده دیاباته به کادرفنی؛ آخر هفته برمی‌گردم

مهاجم خارجی استقلال به کادرفنی اعلام کرده تا پایان هفته به ایران برمی‌گردد.

وعده دیاباته به کادرفنی؛ آخر هفته برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، طی یکی دو هفته گذشته شایعات زیادی پیرامون ‌شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال وجود داشته است. او که بعد از دربی در تمرینات استقلال حاضر نشد، به بهانه مصدومیت مقابل ذوب آهن و نفت آبادان هم به میدان نرفت. البته موضوع دیاباته فراتر از این است و او نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش بسیار گلایه‌مند است.


از این رو با وجود اینکه فرهاد مجیدی به شیخ دیاباته مرخصی برای سفر به فرانسه نداده بود، اما این بازیکن ایران را در تعطیلی تمرینات ترک کرد و حالا زمان بازگشتش مشخص نیست.


دیاباته که درباره اش گفته می‌شد طی نامه ای به باشگاه استقلال خواهان دریافت مطالباتش در مدت محدود شده هنوز واکنشی به موضوع طلبش نکرده است. در این بین مسئولان استقلال هرگونه درخواست کتبی از سوی دیاباته به باشگاه را رد کردند.


از طرفی دیاباته به کادرفنی استقلال اعلام کرده تا پایان هفته به ایران برمی‌گردد و کارش را از سر می‌گیرد اما هنوز مشخص نیست او چه زمانی به تهران برگردد.


در این شرایط کادرفنی استقلال امیدوارند تا پایان هفته دیاباته به ایران برگردد و در تمرینات شرکت کند. این مهاجم در گذشته هر بار به مرخصی می‌رفت با چند روز تاخیر برمی‌گشت و حالا که مساله عقب افتادن حقوقش نیز مطرح است، باید دید چه تصمیمی درباره بازگشتش به ایران خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها