کد خبر : 1758950 | 10 خرداد 1400 ساعت 17:28 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای توتواسپورت:

تصمیم نهایی یوونتوس در مورد ستاره اسپانیایی

هرچند یوونتوس قصد از دست دادن آلوارو موراتا را ندارد؛ با این حال بند خرید دائمی او را فعال نخواهد کرد.

تصمیم نهایی یوونتوس در مورد ستاره اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا تابستان گذشته به یوونتوس بازگشت. او بین سال های 2014 تا 2016 برای یوونتوس بازی می کرد ولی رئال او را بازگرداند. پس از چند فصل بازی برای رئال، چلسی و سپس اتلتیکو، موراتا فصل قبل بار دیگر پیراهن یووه را به تن کرد. انتقال او اما قرضی با بند خرید دائمی است.

 

 

1607359

 

 

موراتا فصلی پر فراز و نشیب داشت اما در مجموع توانست خوش بدرخشد. یوونتوس تا 15 روز دیگر فرصت دارد تا بند خرید 45 میلیون یورویی موراتا را فعال کند ولی به نظر نمی رسد که چنین اراده ای در باشگاه تورینی وجود داشته باشد؛ با این حال هدف، حفظ موراتاست.

طبق ادعای توتواسپورت نشریه چاپ تورین، باشگاه یوونتوس قصد دارد با پرداخت 10 میلیون یورو یک سال دیگر قرارداد قرضی موراتا را تمدید کند. یووه تلاش داشت تا رقم بند خرید دائمی موراتا را کاهش دهد اما با مخالفت اتلتیکو مواجه شد، باشگاه اسپانیایی با تمدید قرارداد قرضی مخالفتی ندارد.

 

 

1554088

 

 

نظر مکس آلگری سرمربی جدید یووه نیز روی موراتا مثبت است:« آلوارو در یوونتوس پیشرفت کرد و در برخی بازی های مهم تعیین کننده ظاهر شد.»

ستاره اسپانیایی در همه رقابت ها توانست 20 گل برای یوونتوس به ثمر برساند که با توجه به نیمکت نشینی او در بسیاری از بازی ها، آمار کاملا قابل قبولی است.

 

دیدگاه‌ها