کد خبر : 1758974 | 10 خرداد 1400 ساعت 19:03 | 27.7K بازدید | 1 دیدگاه

می خواهم یک تیم جنگجو را ببینم

خط و نشان سرمربی هنگ کنگ برای ایران و دیگر رقبا

میخو پاتلاینن، سرمربی تیم ملی هنگ کنگ، می گوید آن ها در رقابت های مقدماتی جام جهانی از پیش باخته نخواهند بود.

خط و نشان سرمربی هنگ کنگ برای ایران و دیگر رقبا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هنگ‌کنگ در رقابت های مقدماتی جام جهانی روی کاغذ کار بسیار دشواری مقابل ایران، عراق و بحرین پیش رو خواهد داشت. با این حال سرمربی هنگ کنگ یعنی میخو پاتلاینن می‌گوید آنها هرگز به شکل از پیش شکست خورده پا به مسابقات نخواهند گذاشت.

 

 

1607437

 

 

تیم ملی هنگ کنگ چند بازیکن خود را به دلیل حضور در لیگ چین در اختیار ندارد. در واقع باشگاه‌های چینی به دلیل قوانین مربوط به قرنطینه اجازه حضور این بازیکنان را در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی نداده اما با این همه پاتلاینن کاملاً از شرایط تیمش راضی به نظر می‌رسد.

 

پاتلاینن گفت: " من به خاطر داشتن این تیم بسیار خوشحال هستم؛ یک تیم با بازیکنان جنگجو، نگرش خارق‌العاده و در واقع می‌توانم بگویم آنها همان چیزی هستند که من می خواهم. ما در این مسابقات با سه حریف سطح بالا روبرو خواهیم شد اما من از نگرش بازیکنان راضی هستم. همه کاملاً متعهد هستند. مدت هاست که از جمع شدن ما در کنار هم سپری شده و من خوشحالم که شاگردانم را دوباره می‌بینم. باید با آنها صحبت کنیم و برای این رویداد آماده شویم."

 

 

1607436

 

 

پاتلاینن در ادامه گفت: "من هرگز برای شکست پا به یک مسابقه فوتبال نمی گذارم؛ هرگز. من می خواهم یک تیم مبارز را ببینم و بازیکنانی را مشاهده کنم که تمام تلاش خود را برای تیم انجام خواهند داد. آنها تنها مانند مرغ های بی سر در حال دویدن نیستند و من می خواهم از نظر تاکتیکی، نحوه حرکت و چگونگی ایجاد مشکل برای حریفان خوب عمل کنیم."

دیدگاه‌ها