کد خبر : 1758995 | 10 خرداد 1400 ساعت 20:30 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

متس هوملس:

هیچ مشکلی بین من و یواخیم لوو وجود نداشته است

متس هوملس می‌گوید از بازگشت به تیم ملی آلمان بسیار خوشحال است.

هیچ مشکلی بین من و یواخیم لوو وجود نداشته است

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس بعد از یک وقفه تقریباً سه ساله به همراه توماس مولر دوباره به تیم ملی آلمان بازگشت تا در رقابت های یورو مانشافت را همراهی کند. هوملس اکنون در مصاحبه ای از بازگشت به تیم ملی آلمان ابراز خوشحالی کرده و درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.

 

متس هوملس درباره بازگشت به تیم ملی آلمان گفت: " خوب بود. دوباره چهره های آشنای زیادی دیدم. هنگام ورودم کمی عصبی تر از حد معمول بودم. ما در حال تمرین فشرده هستیم و اولویت های خاصی را برای تمرین تعیین کرده ایم. چند روز اول خوب بوده است."

 

 

1607473

 

 

هوملس درباره دوری از تیم ملی آلمان در این مدت گفت: "این اذیت کننده بود. هیچ یک از ما سه نفر(هوملس به همراه مولر و بواتنگ) این موضوع را کتمان نکردیم. یکی از اهداف من تلاش برای بازگشت به اینجا بود. همیشه برای من افتخار است که برای آلمان بازی کنم."

 

تقابل با فرانسه: "آنها از خط دفاع و حمله خوبی برخوردار هستند. ما تا قبل از مسابقه خواهیم فهمید که باید چگونه مقابل آنها بازی کنیم. با بنزما کیفیت تیم ملی فرانسه بیشتر هم شده است. ما باید به عنوان یک تیم عمل کنیم چرا که شما نمی‌توانید به تنهایی آنها را متوقف کنید."

 

هوملس درباره مانوئل نویر: "او بهترین دروازه بانی است که من دیده ام. هیچ مشکلی برای هماهنگی بین ما وجود نخواهد داشت بلکه سود متقابل برای ماست."

 

 

1580932

 

 

هوملس درباره یواخیم لوو: "هیچ وقت مشکلی بین ما نبوده است. طی شش ماه گذشته پیام ها و تماس های تلفنی وجود داشته است. او گفت که من می توانم به تیم کمک زیادی بکنم."

دیدگاه‌ها