کد خبر : 1759020 | 10 خرداد 1400 ساعت 21:48 | 38.3K بازدید | 3 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

از ۱۲ سالگی من لیونل مسی در جهان بهترین بوده است

فرانکی دیونگ، ستاره هلندی بارسلونا، تمجید ویژه ای از لیونل مسی انجام داده است.

از ۱۲ سالگی من لیونل مسی در جهان بهترین بوده است

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فصل 21-2020 فوتبال اروپا در حالی به پایان رسید که هنوز وضعیت آینده لیونل مسی مشخص نشده است. فوق ستاره آرژانتینی هنوز تصمیم قطعی خود را اتخاذ نکرده اما بحث های زیادی در رابطه با احتمال ماندگار شدن او در تیمی که تمام دوران حرفه ای خود را در آن پشت سر گذاشته، وجود دارد‌.

 

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، یکی از کسانی به حساب می آید که منتظر ماندگار شدن لیونل مسی در بارسلونا است. او در این باره گفت: "امیدوارم که مسی بماند زیرا او خیلی به ما کمک می کند. او هنوز هم با اختلاف بهترین بازیکن است. ما به شکل مستقیم در این باره با یکدیگر صحبت نکرده ایم اما در مورد خیلی چیزها با هم حرف می زنیم.

 

 

1545214

 

 

عملکرد او بسیار ویژه است. از وقتی من 12 سال سن داشتم او در جهان بهترین بوده است. اگر موقعیت ها یکسان باشد و من بتوانم با مسی یا شخص دیگری بازی کنم، قطعا مسی را انتخاب می کنم. احمقانه است که این کار را نکنم. او بهترین بازیکن همه دوران است."

 

فرانکی دیونگ در رابطه با احتمال انتقال ممفیس دیپای و جورجینیو واینالدوم به بارسلونا نیز گفت: "واینالدوم و دیپای؟ باید دید که آنها چه کاری انجام می دهند. من نمی دانم که این مسئله چقدر جدی است، شاید هم می‌دانم اما چیزی در این باره نمی گویم."

 

 

1604166

دیدگاه‌ها