کد خبر : 1759021 | 10 خرداد 1400 ساعت 21:54 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

مارکوس آنفانگ سرمربی وردربرمن شد؛

250 هزار یورو، حقوق سرمربی تیم سقوط کرده بوندسلیگا

پس از مذاکرات میان دو باشگاه دارمشتات و وردربرمن، سرانجام انتقال سرمربی آلمانی به تیم وردربرمن نهایی شد.

250 هزار یورو، حقوق سرمربی تیم سقوط کرده بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه" پس از سقوط تیم وردربرمن به بوندسلیگا دو، مدیران این باشگاه در تکاپو برای انتخاب سرمربی جدید به عنوان جایگزین توماس شاف بودند؛ اصلی‌ترین گزینه باشگاه، مارکوس آنفانگ سرمربی فصل گذشته دارمشتات بود اما مسئله قرارداد این سرمربی با باشگاه قبلی‌اش تا سال 2022، باعث شده بود تا روند انتقال آنفانگ به وردربرمن دچار اخلال شود.

 

با این‌حال انتقال آنفانگ 46 ساله به وردربرمن با هزینه انتقال 250،000 یورویی میان دو باشگاه نهایی شد؛ اصرار مدیران وردربرمن برای جذب مارکوس آنفانگ برای این بود که او با فضای رقابت‌های بوندسلیگا 2 آشنا بوده و کارنامه روشنی در این تورنمنت دارد. چرا که سابقه صعود با تیم کلن به رقابت‌های بوندسلیگا 1 را دارد و هم‌چنین تجربه سرمربیگری در تیم‌های هولشتاین کیل و دارمشتات را دارد.

 

در این‌باره فرانک باومن مدیر ورزشی باشگاه وردربرمن فاش کرد، این باشگاه یک فرآیند جستجوی گسترده برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده بود و اوله ورنر (سرمربی هولشتاین کیل) و پیتر زیدلر (سرمربی سنت گالن) در کنار مارکوس آنفانگ (سرمربی دارمشتات) سه گزینه اصلی باشگاه بودند که سرانجام توافقات با مارکوس آنفانگ انجام شد و او به زودی به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها