کد خبر : 1759026 | 10 خرداد 1400 ساعت 22:11 | 41.6K بازدید | 2 دیدگاه

ترین‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020-2021؛

خط قرمز سوفااسکور روی نام دو فوق‌ستاره (عکس)

یکی از معتبرترین سایت‌های آماری فوتبال در شرایطی تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا را از دیدگاه خود منتشر کرد که نام رونالدو و مسی در آن جایی نداشت.

به گزارش "ورزش سه" با اتمام رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020-2021 که با قهرمانی تیم چلسی همراه بود، سایت‌های مختلف آماری در حال جمع‌بندی آنالیزها و نکات خود از این فصل از معتبرترین تورنمنت باشگاهی در قاره اروپا هستند؛ سایت سوفااسکور که یکی از سایت‌های نام‌آشنا در زمینه تحلیل و بررسی فوتبال اروپاست، تیم منتخب این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دیدگاه خود منتشر کرده است.

 

در ترکیب مورد نظر سوفااسکور، تیم چلسی که عنوان قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، تنها دو نماینده دارد و مندی و آزپیلیکوئتا از این تیم در جمع 11 منتخب حضور دارند؛ نکته جالب‌توجه حضور امباپه، نیمار و مارکینیوش از تیم پاری سن ژرمن است که بیشترین سهمیه یک تیم باشگاهی در تیم منتخب سوفااسکور در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا این فصل بوده است.

 

اتفاق دیگر که در ترکیب منتخب سوفااسکور به چشم می‌آید، عدم حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو فوق‌ستاره دنیای فوتبال است که البته فصل موفقی را هم در لیگ قهرمانان اروپا نگذارنده بودند.

 

1607542

دیدگاه‌ها