کد خبر : 1759028 | 10 خرداد 1400 ساعت 22:21 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

با علم به شرایط ماشین، به تبریز آمدم؛

اکبرپور: تا لحظه آخر برای بقا می جنگیم

سرمربی تیم ماشین سازی معتقد است که پیش از حضور در این تیم به شرایط موجود کاملا واقف بود.

اکبرپور: تا لحظه آخر برای بقا می جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین سازی تبریز بعد از به روی کار آمدن علیرضا اکبرپور نمایش امیدوارکننده ای مقابل آلومینیوم اراک در تبریز داشت و برای شکست دادن این تیم تنها چند دقیقه کم آورد. در گام دوم، ماشین با سرمربی جدید خود مقابل سایپا به تساوی 2-2 رسید. در سومین دیدار و در حالی که ماشین سازی بدون 8 بازیکن اصلی خود که به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و محرومیت قادر به همراهی این تیم نبودند به مسجد سلیمان سفر کرد و با گل دقیقه 2+90 فردین رابط مغلوب نفت شد. این تیم روز شنبه نیز در شرایطی مشابه به مصاف تراکتور رفت و با دو گل مغلوب همشهری خود شد؛ علیرضا اکبرپور، سرمربی ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط تیمش صحبت کرد:

 

برای بستن لیست 20 نفره مشکل داشتیم

 

متاسفانه طی هفته های اخیر با بدشانسی های بسیار مواجه شده ایم. مقابل تراکتور و نفت مسجد سلیمان بخش قابل توجهی از تیم مان را در اختیار نداشتیم.. در این شرایط با توجه به این که از نظر داشتن نفرات جایگزین نیز در وضعیت خوبی قرار نداریم به شدت به مشکل خوردیم. در این دو بازی اخیر برای بستن لیست 20 نفره تیم هم با کمبود یار مواجه بودیم. به هر ترتیبی که بود تیم را مهیای بازی ها کردیم اما متاسفانه نتوانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم. مقابل نفت به شدت بدشانس بودیم که دست خالی به تبریز بازگشتیم، در لحظه ای گل خوردیم که هیچ کس انتظارش را نداشت.

 

تغییر مالکیت باشگاه ماشین سازی

 

وی در مورد تغییر مالکیت باشگاه ماشین سازی گفت: اخیرا در سطح مدیریتی باشگاه تغییراتی صورت گرفت که طی آن مالکیت باشگاه تغییر کرد. پیش از هر چیز می خواهم از زحمات آقای زنوزی تشکر کنم چرا که در طول این مدت که من حضور داشتم، شخصا شاهد تلاش ایشان برای حل مشکلات ماشین بودم. امیدوارم آقای قربانی و تیم مدیریتی اش نیز بتوانند در ادامه فصل شرایطی را به وجود بیاورند که بتوانیم با روحیه و آرامش خاطر بالا بازی هایمان را انجام دهیم.

 

باید با داشته هایمان تلاش کنیم

 

بازیکنان تیم ماشین سازی در این شرایط دشوار واقعا از جان و دل مایه می گذارند. حالا در اول فصل یک سری تفکرات باعث شد تا تیم به این صورت بسته شود و کاری هم نمی شود کرد. باید با داشته هایمان تلاش کنیم. من به عنوان سرمربی از تلاش و غیرتی که بچه هایم در طول بازی های اخیر داشتند راضی هستم و از مدیریت باشگاه می خواهم با حل مشکلات مالی بازیکنان، روحیه و  انگیزه آنها را تقویت کند.

 

به شرایط ماشین واقف بودم

 

زمانی که سرمربی ماشین سازی شدم به همه مشکلات واقف بودم و شرایط جدولی را هم می دانستم. با علم به این شرایط در تبریز حاضر شدم تا برای بقای ماشین سازی که تیم دوران جوانی ام بود بجنگم. تا این لحظه هم تمام توان و تلاشم را به کار برده ام تا بتوانم از نظر فنی و روانی روی بازیکنانم تاثیر مثبت بگذارم. به هر حال این شرایطی که هست را درک کرده ایم و تلاش می کنیم که تا روز آخر برای ماندن بجنگیم. اگر خدای نکرده چنین هم نشد باید برای فصل آینده برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم تا بتوانیم بدون ایجاد تاخیر در بازگشت به لیگ، از همان فصل آینده برای بازگشت به لیگ برتر مدعی باشیم.

دیدگاه‌ها