کد خبر : 1759032 | 10 خرداد 1400 ساعت 23:15 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلودیو رانیری:

گواردیولا دیر یا زود به ایتالیا می آید

کلودیو رانیری معتقد است پپ گواردیولا، سرمربی موفق منچسترسیتی دیر یا زود برای مربیگری به ایتالیا خواهد آمد.

گواردیولا دیر یا زود به ایتالیا می آید

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک دهه از آخرین قهرمانی نمایندگان فوتبال ایتالیا در لیگ قهرمانان سپری شده و تیم های سری آ در سال های اخیر علیرغم استخدام ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو و روملو لوکاک، موفق به کسب دستاورد خاصی در فوتبال اروپا نشده اند. حالا کلودیو رانیری که پس از تقریبا دو فصل فعالیت در سمپدوریا در پایان فصل این تیم را ترک کرد، درباره آینده فوتبال ایتالیا و عدم موفقیت نمایندگان این کشور اروپا در سالهای اخیر صحبت کرده است.

 

1606986

 

کلودیو رانیری گفت: "فوتبال ایتالیا به اوج باز خواهد گشت ، زیرا من نشانه هایی از رشد را می بینم که با حذف زودرس تیم های ایتالیایی نمی توان آن را پنهان کرد. سری آ شاهد بازگشت ژوزه مورینیو، مکس آلگری و شاید مائوریتزیو ساری بوده و بی تردید این روند شرایط کل این جنبش را بهبود می بخشد.

 

البته اینکه آنتونیو کونته اینتر را ترک کرده برای فوتبال ایتالیا بسیار بد است، اما من اطمینان دارم که پپ گواردیولا دیر یا زود برای مربیگری در ایتالیا به اینجا می آید. کارهایی وجود دارد که ما باید در اسرع وقت انجام دهیم. ما باید سرعت بازی را افزایش دهیم و اگر این اتفاق رخ ندهد، بهبود قدرت رقابت پذیری برای تیم های ایتالیایی دشوار خواهد شد."

دیدگاه‌ها