کد خبر : 1759039 | 10 خرداد 1400 ساعت 22:01 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

فقط به موفقیت نساجی فکر می‌کنم؛

زامهران: آزادتر شدم و شانس گلزنی دارم

هافبک نساجی دلیل دو گلی که در دور برگشت زده را آزادی عمل بیشترش در سیستم این تیم می‌داند.

زامهران: آزادتر شدم و شانس گلزنی دارم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر مشهدی نساجی که در فصل اول حضورش در قائم‌شهر به دلایل مختلف از مصدومیت تا نیمکت‌نشینی و گاه حتی به اذعان خودش توپ‌خراب کردن‌های ناامیدکننده جلوی دروازه حریفان، نتوانسته بود قلب هواداران ورزشگاه وطنی را به دست بیاورد، این فصل به‌ویژه از دور فلگشت موتور گل‌زنی‌هایش روشن شده و توانسته است عملکردی راضی‌کننده داشته باشد. فرزاد زامهران که کمتر‌کسی او را به نام شناسنامه‌ای‌اش «حسین» می‌‎شناسد، این‌روز‌ها در تیم متحول‌شده نیم‌فصل دوم نساجی مازندران خوش می‌درخشد  و همین بهانه مصاحبه شهرآرا با اوست.

 

 بعد از ماجراهای نیم فصل اول حالا به نظر شرایط خوبی در نساجی داری؟

راستش نیم‌فصل اول خیلی بدشانسی می‌آوردم. موقعیت‌های زیادی داشتم، اما توپ‌هایم گل نمی‌شد. فرصت‌هایی را خراب می‌کردم که هیچ‌کس باورش نمی‌شد. تغییر‌ تاکتیک داشتیم. با آمدن آقا‌ ساکت من کمی آزادتر شدم؛ در‌حالی‌که پیش‌تر تمایل به بازی در عقب زیادتر بود، اما حالا نقش هجومی‌تری پیدا کردم و آزادتر بازی می‌کنم.

 

بازی در قائمشهر چطور است؟

سال اول که هنوز کرونا نبود، هواداران به ورزشگاه می‌آمدند و جو فوق‌العاده‌ای بود؛ اما متأسفانه من سال اول عملکرد خوبی نداشتم. امسال که اوضاعم بهتر شده است، شانس بد من کرونا آمده و هواداران به استادیوم نمی‌آیند. با‌وجود‌این از زمانی که فیکس شدم، واکنش‌های مثبتی از سوی هواداران دیدم؛ ولی فقط خیلی دلم می‌سوزد که در ورزشگاه نیستند.البته طبیعی است وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، هر‌چه هم خوب باشی، هواداران که تو را می‌بینند، گلایه می‌کنند؛ اما در همین شرایط هم هواداران خیلی به من لطف داشتند و از آن‌ها ممنونم.


نساجی در لیگ می‌ماند؟

شک نکنید؛ نه اینکه بخواهم حالا که دو تیم قدرتمند را بردیم، این حرف را بزنم و مغرور شویم. تیم ما در بازی‌های اخیر روند رو‌به‌رشدی داشته است و این، ما را امیدوار می‌کند. ما در ادامه مسیر دیدار‌های سختی داریم؛ اما فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما دیدار با ماشین‌سازی است. این بازی برای ما حکم مرگ‌و‌زندگی را دارد.

 

برگردیم به مشهد. پیگیر احوال تیم  پدیده هستی؟

وقتی شما در یک تیم بازی کردی و آن تیم از قضا تیم شهرت هم هست، نمی‌توانی به آن بی‌تفاوت باشی. من هم از لیگ‌یک با پدیده به لیگ برتر آمدم و خیلی خوش‌حالم که پدیده توانست گل‌گهر را شکست دهد و در جدول صعود خوبی داشته باشد. حیف است خدایی‌نکرده موقعیت تیم مشهد در لیگ برتر به خطر بیفتد.

 

اما با دلخوری از پدیده جدا شدی!

حقیقت آن‌موقع یک‌خرده به من بی‌مهری شد که هنوز توی دلم مانده است. من پای قرارداد با پدیده بودم که برگشتم. عده‌ای نگذاشتند من در مشهد بمانم و همین مسئله خیلی دلم را شکست. با‌این‌همه پدیده تیم شهرم است و به آن عِرق دارم.

 

در قائمشهر می‌مانی؟

- باید ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. الان تمام تمرکزم را روی این هقت بازی باقی مانده گذاشته‌ام. باید همه تلاش کنیم تا نساجی مازندران را به جایگاه واقعی خودش در جدول لیگ برتر فوتبال برسانیم.

دیدگاه‌ها